חברת הובלות מומלצת

3 קריטריונים לפיהם ניתן לזהות חברת הובלה מקצועית

כשמחפשים חברת הובלות מומלצת באינטרנט, אין שום ספק שתמצאו עשרות, אם לא מאות חברות שנראות מקצועיות ומנוסות בתחום לפי תגובות של אנשים רבים. האם ניתן לסמוך על כל תגובה שכזו? איך להבין האם החברה בה תבחרו להובלה המתוכננת שלכם היא באמת מספיק טובה? אנחנו, צוות הובלות 100, נעזור לכם לזהות חברה שאיתה תוכלו להיות בטוחים כי כל התכולה שלכם תישאר בדיוק במצב בו מסרתם אותה למובילים.

הזמינו חברת הובלות מומלצת מהיום להיום!
שירות מלא הכולל – אריזה, פריקה וסידור
צריכים מנוף? אין בעיה גם את זה אנחנו עושים
שירות בפריסה כלל ארצית
מתחייבים למחיר הזול ביותר

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

חברת הובלות מומלצת

בעת הזמנת שירות הובלות באזור ירושלים עליכם לשים לב לכמה פרמטרים קריטיים. זאת אפילו אם כבר מצאתם המלצה על חברת הובלות שגרמה לכם להשתכנע באמינות שלה. ללא ספק, חברת הובלה אמינה לא תחזיק בצוות שלה עובדים שאינם בעלי ניסיון רב בתחום ההובלות. אלו הם הדברים שכדאי לכם לבדוק מראש על חברת הובלות שמצאתם.

1. שירותים שהחברה מספקת

אם אתם רואים באתר החברה כי ניתן להזמין דרכה כמות מצומצמת של שירותים, כמו רק הובלות קטנות עם טנדר, סביר להניח שבמקרה שכזה מדובר בחברת הובלות חובבנית. כל חברה שמכבדת את עצמה מעוניינת בהתפתחותה ולא מוגבלת בשירותים אותם היא מציעה. אילו שירותים אמורה לספק לכם חברת הובלות שאיתה מומלץ לעבוד? אמנם אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו, אך תוכלו להיות בטוחים כי בין השירותים הניתנים עבורכם להזמנה בהחלט צריכים להופיע השירותים הבאים:

הובלות משרדים כולל אריזה

הובלות ציוד מחשוב כולל התקנה

הובלות כלי נגינה כולל פירוק במידת הצורך

הובלת משטחים

הובלות מוצרי חשמל עם ביטוח על כל התכולה

2. ציוד מקצועי להובלה

לא כל האנשים בארץ גרים במקומות מהם או אליהם קל לבצע הובלה. אם מקום מגוריכם לא נמצא ליד חניה נוחה, זו לא סיבה כלל וכלל שיסרבו להוביל עבורכם את תכולת הדירה שלכם. הרי אם בחרתם לגור בעיר העתיקה בירושלים למשל, זה לא אומר שאתם אף פעם לא תרצו להוביל לשם דברים שרכשתם ביד 2.

חברת הובלות מומלצת וזולה צריכה להחזיק בבעלותה את כל הציוד החדשני שיאפשר לה לבצע הובלות, בין אם אין גישה נוחה למשאית או טנדר בפרט ובין אם התנאים להובלה אינם מושלמים באופן כללי. כך, לדוגמה, מנוף וסבליקה הינם פריטים חשובים על מנת שחברת הובלות תוכל להכריז כי היא נחשבת למובילה בתחום. ציוד שכזה יכול להבטיח כי ראשית, ההובלה שלכם תתקיים גם אם יתגלה כי יש להוביל פריטים או דירה שלמה מקומה גבוהה, ושנית, כי לא ייגרם נזק בלתי הפיך לרהיטים או למוצרי החשמל שנדרש לכם להוביל.

3. מבצעים ומחירים מיוחדים

אף על פי שפרנסה היא דבר מהותי בחיי כל אדם, גמישות במחירים ואף מבצעים לקראת החגים או הנחות עבור סטודנטים וזוגות צעירים הינם הצעות חובה לכל חברת הובלות אמינה וזולה. ניתן לטעון כי ככל שמחיר ההובלה גבוה יותר, הרווח של חברת הובלות רק גדל, אך מי ירצה להמליץ על חברה שדורשת מלקוחותיה מחיר לא הוגן?

עליכם לבצע השוואת מחירים בקפדנות לפני שתוכלו להיות שלמים עם הבחירה הסופית שלכם כשמדובר בשירות של חברת הובלה כולל אריזה. ודאו לספק הסבר ברור על פרטי ההובלה שלכם בעת הזמנת השירות, למשל האם מדובר בבניין ללא מעלית או האם יש צורך בהובלה בעזרת מנוף, ואנחנו לא נחסוך מכם אפילו פרט אחד על השירות שלנו. לעולם לא נפתיע אתכם לרעה באמצע ההובלה עם מחיר חדש. נרכיב עבורכם מחיר זול במיוחד ואף נציע מבצעים שרלוונטים לכם.

 

Call Now Button