הובלת מכונת תפירה

הובלת מכונת תפירה במחיר משתלם – כל הארץ!

מכונת תפירה היא פריט יקר ערך – רבים מחזיקים אותה בבית או בבית העסק שלהם, חלק מסיבות מקצועיות (עבודה כחייט או עסק תפירה קטן מהצד) חלק מסיבות רגשיות (מכונות עתיקות שעברו מאם לבת בתוך המשפחה) או מסיבות של תחביב לחיים (תפירה לשם הכיף וההנאה). מה שבטוח הוא שברגע שצריכים לעבור דירה, כולם ירצו שמכונת התפירה שלהם תעבור גם היא באופן הכי בטוח ומקצועי שיש, כך שהיא תנחת ביעד החדש שלמה ובטוחה ללא שום פגע. לכן במכשיר רגיש ועדין כמו מכונות תפירה לא לוקחים סיכון – מזמינים את המובילים של פורטל הובלות 100 ומקבלים הובלת מכונה תפירה ביתית או תעשייתית מבעלי המקצוע המנוסים והמומחים ביותר תחום. כדילהסביר לכם איך מתבצעת הובלה של מכונת תפירה הכנו עבורכם את המאמר הזה, שיעזור לכם להבין מה דורש סוג ההעברה הזה.

הובלת מכונת תפירה ביתית או תעשייתית במחיר משתלם!
החל מ-250 ש"ח
אנו זמינים לכם בכל יום ובכל שעה
שירות מהיר, יעיל ובטוח
פריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר הוגנת חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלת מכונות תפירה מכל הסוגים

כיצד מבצעים הובלה של מכונת תפירה?

מכונת תפירה היא בדרך כלל פריט מורכב ועדין, שצריך להעביר אותו בזהירות ובמחשבה תחילה; במקרה של הובלת מכונת תפירה ביתית המובילים שלנו ידאגו להפריד את חלקיה השונים של המכונה זה מזה ככל שניתן, ולארוז אותם באופן בטוח על ידי ניירות מגן, קרטונים ושאר אמצעים שיבטיחו שהמכונה כולה תגיע בשלום אל יעדה. הורדת חלקי המכונה אל רכב ההובלה, העלאתם אל היעד החדש והרכבת המכונה מחדש –  כל אלו יתבצעו בזהירות ובמצקועיות הנדרשות כדי שאף חלק לא ייפגע או יישרט, כי אנחנו יודעים ומבינים מה הערך שיש למכונה עבורכם. במקרה של הובלת מכונת תפירה תעשייתית, שהיא לרוב כבדה וארוכה יותר, ההעברה תתבצע על ידי ציוד המתאים לנשיאת משקל המכונה – כולל כמובן שימוש במנוף, במידה והורדתה הידנית תהיה בלתי אפשרית.

כמה עולה הובלת מכונת תפירה?

עלות ההובלה של מכונת תפירה דומה לעלות הובלתם של פריטים בודדים אחרים, כשבעקרון המחיר ינוע בין 250-400 ₪, ויקבע בסופו של דבר על ידי גודל המכונה והכלים שבהם נצטרך להשתמש בשטח על מנת לבצע את ההעברה. כאשר יש צורך בהובלת מכונת תפירה עם מנוף המחיר לשירות ינוע בין 300 ל-600 ₪ בסך הכל.

Call Now Button