הובלת חדר שינה

לילה טוב! מובילים את חדר השינה ובזול

עם אתר "הובלות 100" אתם יכולים לישון טוב בלילה! אנו שמחים להציע לכם שירות של הובלת חדר שינה קומלפלט! אתם עוברים דירה וזקוקים להובלה של חדר השינה, רכשתם חדר שינה חדש מחנות הרהיטים או שאתם רוצים לתרום את חדר השינה שלכם לנזקקים? שירות ההובלה שלנו רלוונטי בכל מקרה!

הובלת חדר שינה כולל הכל במחיר מבצע משתלם
למה אנחנו?
שירות מהיר כולל אפשרות הובלה מעכשיו לעכשיו
מפרקים מרכיבים ומובילים את חדר השינה שלכם
צריכים מנוף? מנוף להעברת תכולת חדר השינה מוצע דרכנו
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-300 ש"ח
שירות בפריסה ארצית

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלת חדר שינה 24 שעות

הובלה באמצעות סבלים והובלה עם מנוף – מה ההבדל?

ישנם מקרים בהם נמליץ בחום על הובלה המתבצעת באמצעות מנוף ההרמה. עבודת סבלות הינה עבודה מורכבת יותר, המצריכה מאיתנו לשלוח אליכם צוות של 3 סבלים לפחות. ההובלה תצטרך להתבצע דרך חדר המדרגות או המעלית, כאשר נדרשת עבודת פירוק לפני ההובלה.

מנגד, בעת שאנו קובעים אתכם על הובלה מסוג הובלת מנוף, ניתן ליישם אותה במהירות רבה יותר, תוך שאין צורך בצוות כל כך גדול. בהתאם לגודל חדר השינה, בעיקר בעת שמדובר על הובלת חדר שינה ילדים, הרי שאין צורך בפירוק ובהרכבה של חדר השינה. מיטות קטנות יכולות לעלות על משטח ההעמסה של המנוף כפי שהן – כך שההובלה קצרה יותר ולעתיף אף זולה יותר.

האם ניתן לבצע הובלת חדר שינה בטנדר?

בהחלט! כל עוד נבצע שירות של הובלת חדר שינה כולל פירוק והרכבה, הרי שנוכל להוביל אותו גם בטנדר. כידוע, רכב הטנדר הינו קטן יותר כך שהוא מגביל מבחינת המקום האפשרי בו. יחד עם זאת, בעת שהסבלים שלנו מפרקים מבעוד מועד את חדר השינה, יהיה ניתן לשלב אותו בטנדר ולהוביל אותו במהירות האפשרית לנקודה שתגדירו לנו. נתאם אתכם את כלי הרכב הנבחר והמתאים ביותר להובלה שלכם לפני הגעתנו.

כמה עולה הובלת חדר שינה?

הובלת חדר שינה הורים הכוללת את המיטה, המזרן וארון הבגדים תעלה לכם בממוצע בין 300-550 ש"ח. במידה ותרצו שירות של פירוק והרכבה, נשמח להעניק לכם אותו בתוספת תשלום סמלית. שימו לב, כי אנו מאמינים בתמחור הוגן מאד לשירותים שאנו מציעים, כך שבמידה וההובלה שאתם צריכים הינה של חדר שינה של ילדים או תינוק, המחיר יהיה נמוך יותר בהתאם לגודל המיטה ומשקלה.

 

Call Now Button