הובלת דירה עם מנוף

קלות, מהירות ובטיחות – הובלת הדירה שלכם בעזרת מנוף

עד היום, ברגע שהייתם רוצים ליהנות משירותי ההובלה, היה ברור לכם כי יגיעו סבלים שיסחבו על גבם את מיטב הציוד שלכם. מצד אחד: חששתם לסבלים שכן החפצים שלכם כבדים, ומצד שני חששתם לתכולה שלכם שעלולה ליפול ולהיפגע. אתר "הובלות 100" שמח לבשר לכם על עידן חדש של הובלות: הובלת דירה עם מנוף בזול.

הזמנת שירותי מנוף להעברת דירה במחיר הכי זול!
העברת דירה עם מנוף החל מ-300 ש"ח 
 אפשרות הזמנת מובילי דירות עם מנוף מהיום להיום
שירותי אריזה (תוספת תשלום)
מנוף הובלת דירה לקומות גבוהות – עד קומה 18

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלת דירה עם מנוף בפריסה ארצית

 

למה כדאי לבצע הובלות דירות עם מנוף?

אז הסיבה העיקרית שבגללה כדאי לבצע הובלה עם מנוף היא בעיקר בגלל שהיא הופכת את ההובלה למהירה יותר ובטוחה יותר. כל החפצים שלכם מונחים על המנוף, ועושים דרכם אל הנקודה שסימנתם כיעד. כמו כן, ישנם לא מעט פריטים שהורכבו וכעת לא ניתן להעביר אותם דרך הדלת או חדר המדרגות, וגם במקרים כאלו כדאי להסתייע בשירות של מנוף להעברת דירה בירושלים. תוכלו להתייעץ איתנו לגבי נחיצות השירות והתאמתו לסוג ההובלה שלכם. ניתן להזמין הובלות דירה עם אתר המובילים בישראל במחיר מוזל כאן.

איך בוחרים מנוף למעבר דירה?

ישנם 2 סוגים של מנופים להובלות, ולרוב המובילים יבחרו עבורכם במנוף המתאים ביותר להובלה לאחר שתספקו להם פרטים על החפצים שברצונכם להעביר והמיקום שאליו או ממנו מעבירים אותם. עם זאת, מומלץ שגם אתם תכירו את האפשרויות ותדעו מתי משתמשים באיזה סוג של מנוף. ההבדל ביניהם מתבטא בסוג הפריטים שביכולתם להרים, משקלם והגובה שממנו או אליו צריך להעביר.

סוג המנוף תיאור המנוף מתי משתמשים במנוף
עגורן נייד משאית מנוף הובלות מגיעה עם עגורן בנוי עליה, שהוא זרוע הידראולית שאליה מחברים כבלים ובאמצעותם מרימים פריטים כבדים

 

משתמשים בו כשיש צורך להעביר סחורות על משטחים או שמובילים פריטים במשקל של מעל 400 ק"ג
מנוף סולם זה מנוף קטן שנפתח כמו סולם ומתנשא לגובה רב. עליו יש פלטפורמה שעליה ניתן לעמוד ולהעמיס פריטים, והיא עולה ויורדת כמו מעלית משתמשים בו כשצריך לעשות הובלה במהירות, שכן לא נדרשות הכנות מיוחדות לפני העמסת הפריטים עליו, וכשמובילים מקומות גבוהות – הוא יכול להגיע עד קומה 15 בבניין מגורים סטנדרטי

 

משהו שחשוב לזכור כשרוצים להזמין מנוף הובלות

לא מכל דירה אפשר להעביר תכולה בעזרת מנוף – עליכם לוודא שיש לכם חלון גדול מספיק שדרכו ניתן להוציא את הרהיטים ומוצרי החשמל החוצה לכיוון הכביש, ואם לא קיים חלון שכזה, הובלה עם מנוף תהיה בלתי אפשרית. לרוב עם זאת, בבתים בישראל יש מרפסות בסלון או לכל הפחות חלון גדול, וכדי שתהיה גישה להעמסה על מנוף הובלה צריך להעביר כל פריט אל הסלון ומשם אל המנוף. העבודה הזו תיעשה כמובן על ידי הסבלים.

 

מה מחיר מנוף לשעה?

שלא כמו במקרה שבו מקבלים הצעת מחיר על הובלה ללא מנוף, כשמצרפים את המנוף להובלה נהוג לשלם למנופאי לפי שעת עבודה שלו. לכן על הובלות מנוף מחירון יהיה אחיד, ויעמוד על 300-400 שקלים לכל סוג של הובלה. תוכלו לשאול את המובילים כמה זמן הם משערים שההובלה תיקח כדי לדעת כמה תצטרכו לשלם על המנוף, וחלקם אף יוכלו לתת לכם הצעת מחיר מדויקת במקרים של הובלות מנוף מיוחדות.

האם הובלת דירה עם מנוף הופכת את המעבר ליקר יותר?

גם אתם תוהים לגבי מחיר מנוף להעברת דירה? אם כן – לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת! השכרת המנוף הינה תוספת לשעת עבודה. המחיר משתנה בהתאם לזמן בו יעשה שימוש בנוף, מאיזה קומה מורידים את התכולה ולאיזה קומה מעלים את התכולה בנקודת היעד. להצעת מחיר מפתיעה ונוחה – דברו איתנו! אנו מתחייבים לשירות מקצועי ולמחירים זולים.

Call Now Button