מנוף הרמה בירושלים

עולים אל עיר הבירה עם מנוף הרמה

פורטל "הובלות 100" שמח להעלות את מצב הרוח ואת הפריטים הכבדים שלכם עם מנוף הרמה לגובה בירושלים! שירות ההובלות הייחודי שאנו מציע לכם מגשר על פערי המשקל המשמעותיים בעת שיש לכם ציוד כבד שלא ניתן להוביל אותו באמצעות המובילים. החברה שלנו מתמחה בשירות של הובלות ושל מנופי הרמה בירושלים, ואנו משרתים לקוחות עסקיים ופרטיים כאחד. אז איזה פריט אתם רוצים שנרים עבורכם?

הזמינו מנוף הרמה בירושלים במחיר הוגן, שירות מקצועי ויעיל!
החל מ-200 ש"ח לשעה
100% אחריות על כל הזמנת מנוף דרכנו
שירות הרמת מספר פריטים לגובה
אפשרות הורדת רהיטים מקומות גבוהות בעזרת המנוף
ניתן לשלב סבלות + הובלה + אריזה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
053-7934-105

מנוף הרמה בירושלים

מנוף הרמה לדירה בירושלים עד לקומה ה-18!

מדוע כדאי ליהנות משירות מנוף הרמה מתקפל בירושלים דווקא דרכנו? ישנן לא מעט חברות הובלות שמציעות שירות של הרמת פריטים לגובה, כאשר מה שמבדיל בין חברה לחברה הוא האיכות שהיא מציעה. המנופים איתם אנו עובדים יכולים להגיע עד לקומה ה-18! על כן, אנו יכולים לשרת גם אנשים פרטיים המתגוררים בדירה בקומה ה-8, ועד בעלי משרדים שעובדים בקומה ה-15. הרמת פריטים עם מנוף בירושלים מתבצעת דרכנו בדרך הבטוחה והמבוקרת ביותר!

הרמת מוצרי חשמל עם מנוף בירושלים – באילו מקרים?

מנוף הרמה חשמלי בירושלים יכול להרים מגוון רחב של פריטים – החל מרהיטים, דרך ארגזים עם תכולה שבירה ועד מוצרי חשמל. הרמה של מוצרי חשמל היא הרמה די פופולארית מאחר והמון מוצרי חשמל מאופיינים במשקלים רבים. אם אתם גרים בירושלים בבניין ישן יחסית שאין בו מעלית, הדרך הטובה ביותר לנייד את המוצרים שלכם אל הדירה היא באמצעות מנוף ההרמה. אנחנו מרימים מקררים, טלוויזיות, מזגנים, תנורים, קולטי אדים, מדיחי כלים, מייבשי כביסה ומכונות כביסה. במקרה בו ואין דרך לנייד את המוצרים דרך חדר המדרגות או המעלית, הרמת מוצרי החשמל היא הפתרון האידיאלי עבורכם!

שירות משולב של הובלה + הרמה באמצעות מנוף

שירות הובלה והרמת פריטים כבדים עם מנוף בירושלים הינו שירות משולב שחוסך לכם המון כאב ראש והמון לוגיסטיקה סבוכה! למרות שנוכל להגיע רק עם מנוף ההרמה לבצע עבורכם אך ורק את ההרמה, הרי שנוכל להציע לכם שירות משודרג הכולל גם את הובלת הפריטים הנדרשים להרמה מהמקום שתגדירו לנו. כך לדוגמא, נוכל להתחיל את ההובלה מחנות מוצרי החשמל, שם נעמיס עבורכם את מוצרי החשמל החדשים שרכשתם. לאחר מכן, נגיע עם מנוף הרמה למשרדים בירושלים ונרים את כל המוצרים אל המשרד שלכם.

דומה הבר עם הרמת ריהוט עם מנוף בירושלים: נוכל להוביל את כל הרהיטים מהדירה הישנה שלכם, ולהגיע איתם באמצעות משאית ההובלה שלנו אל הדירה החדשה. מנוף ההרמה פועל במהירות תוך שלא מתפשרים על בטיחות בהובלה. מנוף הרמה בירושלים + הובלה מעניק לכם את החוויה בשלמותה!

האם הובלה עם מנוף יקרה יותר?

הרמת הפריטים באמצעות מנוף היא הובלה יקרה יותר בהשוואה להובלה המתבצעת על ידי צוות מובילים. יחד עם זאת, מדובר על הובלה בטיחותית יותר ומהירה יותר. העלות הנוספת הינה עבור תפעול מנוף ההרמה והיא מתומחרת בנפרד עבור כל שעת עבודה.

Call Now Button