הובלת ציוד מחשוב

הובלות לציוד מחשבים וחדרי תקשורת

פורטל "הובלות 100" מציע מגוון רחב של שירותי הובלות לעסקים! כמעט בכל עסק, בדגש על עסקים מתחום ההיי-טק, ישנו חדר תקשורת המוכר גם בשם חדר מחשוב. מדובר על אחת ההובלות העדינות ביותר שאנו מבצעים, זאת מאחר וישנה חשיבות עליונה לכל רכיב וחיבור. הובלות מסוג זה מבוצעות על ידי צוות מקצועי של מובילים, ובמקרים הנדרשים גם על ידי מנוף הרמה.

הובלת ציוד מחשוב במחיר מבצע!
החל מ-180 ש"ח (בתוך העיר)
הובלה של מסכים, מחשבים, ארונות תקשורות ועוד
אפשרות לבצע הובלה והתקנה במקום
מובילים מקצועיים המתמחים בהעברת ציוד דיגיטלי רגיש
הנחות מיוחדות למשרדים ולמזמינים הובלה מראש
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלת מחשוב קומפלט

אילו פריטים נכללים בשירות של הובלת ציוד מחשבים?

הובלת מחשבים הינה הובלה הכוללת את כל התכולה של חדרי התקשורת, וגם את התכולה של המשרדים. המשמעות היא שאנו יכולים להוביל בהובלת קופמלט את כל המסכים, המחשבים, המקלדות, העכברים, המדפסות, הסורקים וכל פריט אחר החיוני לתפעול מערכת המחשוב. אנו שולחים אליכם מובילים מיומנים בהובלה מסוג זה, כך שמדובר על הובלה וחיבור מחשבים – מה שאומר שיש מי שדואג לחיבור והשלמת חדר התקשורת בנקודה אליה מובילים.

משאיות או טנדרים – אנו מתאימים את ההובלה אליכם

ישנם חדרי מחשוב בגדלים שונים, כאשר מה שמשפיע על גודלם הוא גודל המשרד או בית העסק שלכם. על מנת לחסוך לכם בעלויות, אנו מציעים לכם אפשרות להוביל בטנדר כל עוד מתאפשר הדבר. החיסכון הכספי בא לידי ביטוי בצוות המגיע אליכם וגם בתפעול כלי הרכב, שבמקרה של הטנדר הינו זול יותר. הובלת חדרי מחשוב דרכנו מוצעת לכם כך או בכך במחירים נוחים ושווים לכל כיס – גם בעת שמגיעה אליכם משאית גדולה וצוות גדול של מובילים!

איך מתבצעת הובלת חדרי שרתים?

העברת חדרי שרתים וחדרים נקיים היא המומחיות שלנו! אנחנו מעניקים שירות ייחודי ואדיב לחברות ההיי-טק, כאשר לאורך ההובלה אנו דואגים להובלה של ארונות התקשורת והשרתים, אנו מבצעים שינוע של עמדות עבודה, מעתיקים את חיבורי הגישה ודואגים לאריזה מקצועית בתוך ארגזים לכל התכולה הרגישה שיש לכם. ההובלה מתבצעת במידת התאמה מושלמת לסוג התכולה, כך שאנו מתחייבים לציוד מקצועי שמתאים להובלה של שרתים ושל מחשבים – עד לרמה בה אנו מבצעים את ההובלה גם באמצעות מארזים מיוחדים המרופדים בשכבות עבות בכדי למנוע שריטות ומכות על הציוד שלכם.

 

Call Now Button