הובלת דירה בירושלים

הובלות דירה בירושלים מחירון וטיפים להובלה קלה

הובלת דירה בירושלים היא לא תמיד חוויה נעימה, אך זה לא חייב להיות כך. אצלנו בחברת הובלות 100 חשוב לוודא שההובלה שלכם תתבצע על הצד הטוב ביותר, ולכן ברצוננו לספק לכם כמה טיפים עבור העברת דירה בירושלים, יחד עם המחירים והשירותים הנלווים שביכולתנו לספק לכם כשתזמינו אותה דרכנו.

 

הובלת דירה בירושלים במחיר הזול בישראל!
למה הובלות 100?
 ביטוח מלא על כל הובלה דרכנו
שירות מקצועי ויחס אישי לכל לקוח
ניסיון של שנים בתחום ההובלות
√ התחייבות לשמירה על הציוד שלכם בהתאם לחוזה מסודר
√ אפשרות להזמין מוביל דירות בירושלים מהיום להיום
√ שירות 24 שעות ביממה – גם בלילה
שירות אריזות דירות בחצי מחיר (בהובלת דירה מעל 3 חדרים)

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
053-7934-105

הובלת תכולת דירה בירושלים

  1. אין כזה דבר "יותר מדי ארגזים"

לא משנה כמה ארגזים תזמינו, אתם לעולם לא תדעו כמה ארגזים אכן ידרשו לכם, כשרוב האנשים נוטים לטעות בספירתם ולבסוף מוצאים את עצמם נאבקים באריזת החפצים שלהם במעט מדי קרטונים. כשאתם מזמינים דרכנו קרטונים לאריזה, הוסיפו עוד כ-10% לכמות הארגזים שלדעתכם מספיקה לכם, ואפילו 15% אם יש לכם ילדים.

  1. תנו לאחרים לעשות עבורכם את העבודה הקשה

כיום מובילי דירות בירושלים יכולים לספק לכם את כל השירותים שאין לכם זמן עבורם, בין שבשל שעות העבודה שלכם ובין שבשל שמירה על הילדים, ותוכלו להזמין מאיתנו שירותי אריזה + הובלה ופריקה, ואנחנו גם נסדר את הרהיטים וכל הפריטים השונים שלכם בבית החדש, כך שאתם תוכלו לנוח רגל על רגל ולא להרים אפילו ארגז אחד.

  1. השאירו בגדים בתוך ארונות ומגירות

מוביל דירות מומלץ בירושלים יודע כיצד לבצע הובלה בירושלים במהירות וביעילות, ועל כן יבחר פעמים רבות להשאיר בגדים ב"אריזות המקוריות" שלהם, דהיינו בארון או במגירות. כל מה שצריך לעשות זה לדאוג להדביק את דלתות הארונות או המגירות כך שלא יפתחו בזמן ההובלה, וזה יכול לחסוך זמן ומאמצים רבים הן בשלב ההכנה להובלה והן בסידור הבית החדש – הבגדים כבר מגיעים בתוך הארון!

  1. אל תיכנסו ישירות לבית שמתנהל בו שיפוץ

אם הבית החדש שלכם עדיין תחת שיפוץ, מומלץ לדחות את מועד ההובלה לזמן אחר, או להשתמש בשירותי אחסון דירה בירושלים עד אשר יסתיים השיפוץ. הובלה היא תהליך לא קל עבור יושבי הבית, לרבות הילדים, וכניסה לבית שאינו מושלם ועדיין עובדים בו אנשי מקצוע עלולה לגרום לכם ולילדיכם לחוות קושי רב בחזרה לשגרה.

  1. ודאו שכל החפצים הגיעו בשלום ליעד

בכל הובלה שלנו תקבלו ביטוח מלא על כל תכולת ההובלה, כך שבמקרים הנדירים בהם אחד הארגזים חסר או שמכשיר חשמלי קיבל מכה בעת הובלה בחדר המדרגות, יידעו אותנו על כך ואנחנו נדאג לפצות אתכם.

שירותי הובלת דירות בירושלים

 

הובלת דירה בירושלים מחירים

אז עכשיו אחרי שהבנתם איך לבצע את ההובלה שלכם בקלות וביעילות איתנו, הגיע הזמן שתגלו כמה היא תעלה לכם. לפניכם מחירון העברת דירה בירושלים אשר כולל שירותים מקצועיים נוספים שעשויים להידרש לכם בעת הובלה בירושלים.

גודל הדירה להובלה בירושלים מחירון הובלת דירה בירושלים
כמה עולה הובלת דירת חדר בירושלים?

עלות הובלת דירה קטנה בירושלים הינה עבור הובלה עם טנדר וסבל אחד או שניים בהתאם לצרכים שלכם, ללא שירותי מנוף או אריזה.

1000 – 400 ₪
מה העלות של הובלת דירת 2 חדרים בירושלים?

מחיר ההובלה כולל שירותי אריזה ופריקה, וכמובן גם ארגזים לאריזה. אם מדובר בהובלה מדירה בבניין עם מעלית, עלות ההובלה תהיה נמוכה באופן משמעותי.

2,000 – 1000 ₪
מה המחיר של הובלת דירת 3 חדרים בירושלים?

אם מדובר בהובלה מקומה גבוהה ללא מעלית, יתכן כי יהיה צורך בהזמנת מנוף להובלה. המנוף יעביר את הרהיטים והחפצים דרך מרפסת או חלון גדול בדירה ישירות אל משאית ההובלה.

3,000 – 1,800 ₪
מהי עלות הובלת דירת 4 חדרים בירושלים?

אם אין מעלית בבניין וברצונכם לוותר על שירותי מנוף, ההובלה תתבצע דרך חדר המדרגות עם סבליקה – כלי שעוזר לסבלים להוביל פריטים דרך מעברים צרים עם שליטה מלאה על תנועתם. המחיר כולל פירוק והרכבת רהיטים.

3,500 – 2,500 ₪
מה מחיר הובלת דירת 5 חדרים בירושלים?

הובלה כולל שירותי אריזה של דירת 5 חדרים תיעשה תוך יום אחד בלבד מירושלים לכל חלקי הארץ.

5,000 – 3,000 ₪
כמה צריכה לעלות הובלת דירת 6 חדרים בירושלים עם מנוף?

עבור הובלת דירת גן בירושלים נעדיף להשתמש במנוף זרוע להובלה, אולם עבור הובלת פנטהאוז בירושלים נידרש לספק מנוף הרמה.

5,500 – 4,000 ₪
כמה תעלה הובלת בית פרטי בירושלים?

שימו לב שעלות ההובלה כוללת שימוש במנוף, אשר נדרש לעיתים קרובות גם במקרה של הובלת וילה בירושלים לצורך העמסה למשאית של פריטים כבדים, כמו פסנתר כנף. יחד עם זאת המחיר כולל ביטוח מלא על כל תכולת ההובלה.

4,500 – 2,500 ₪

 

הובלת דירה בירושלים המלצות ומידע מקיף

בעת שאתם עומדים רגע לפני מעבר דירה או משרד, אתם מוצאים עצמכם עסוקים וטרודים בהמון דברים: החל מהחלפת הכתובת, עד לאריזת הדירה וכלה בשינוי לוח הזמנים שלכם המוכתב כעת על ידי המעבר הגדול. המשמעות היא שאינכם צריכים עוד על הראש שלכם, בטח לא כשמדובר על מעבר הדירה. הצעד האחרון בדרך אל מעבר הדירה עובר עם הובלת התכולה שלכם אל נקודת המוצא החדשה שלכם. כעת, עולה בפניכם השאלה: האם לבצע את המעבר בכוחות עצמכם, או להסתייע בשירות של הובלת דירות בירושלים. כל הסיבות מדוע בוחרים בשירותי ההובלה – לפניכם.

 

רוצים לעבור מעיר אחרת לירושלים?
הזמינו שירות הובלות דירה בכל הארץ

 

העברת דירות בתוך ירושלים – חוסכים זמן רב

בעת שאתם נהנים משירות של הובלת דירה בירושלים, אתם נהנים משירות הניתן לכם על ידי אנשי מקצוע. עבודה שעתידה לקחת לכם שעות רבות ולפעמים ימים שלמים, מסתכמת אצל המובילים בזמן קצר משמעותית. מעבר לכך, הרי שיש לכם המון מה לעשות לקראת המעבר שלכם, כך שבעת שאתם יכולים להעביר חלק מנטל המעבר על גורם חיצוני, הרי שתעשו זאת. לשמחתכם, כיום ישנן אפשרויות הובלה רבות המתאפשרות לכם – החל מהובלות במחירים מוזלים ועד למעברים המתבצעים בלילה.

 

הובלות דירה בירושלים – לא משקיעים שום מאמץ פיסי

ישנם אלו שניסו להעביר את הדירה בכוחות עצמם על מנת לחסוך את עלות ההובלה. מה שנראה כחיסכון, מתגלה לבסוף כהוצאה שלא נלקחה בחשבון: מאמץ פיסי. המובילים, הינם אנשי מקצוע שצברו ניסיון רב בהובלה ובסחיבת החפצים שלכם. בעת שאתם מרימים משקלים כבדים, אתם עלולים לסכן את הבריאות שלכם ולגרום לעצמכם לכאבים חריפים. לכן, במקום להתאמץ, תוכלו פשוט לחבור לשירות של הובלת דירה בירושלים בזול. אין ספק שמדובר על הוצאה ראויה שמעניקה לכם שקט נפשי וגם בריאות. בחיפושכם אחר מוביל בעיר הבירה, פורטל הובלות 100 מבצע עבורכם את כל התהליך ומשדך לכם את המוביל המתאים לכם ביותר!

 

לא צריכים להפוך את לוח הזמנים שלכם

אם חשבתם על להעביר את הדירה או המשרד שלכם לבדכם, הרי שאתם צריכים להפוך את לוח הזמנים שלכם ולנהל אותו מחדש לכל אורך תקופת המעבר. מנגד, במקום להיות שותפים פעילים מאד במעבר הדירה שלכם, תוכלו להמשיך להתנהל כרגיל, וזאת מאחר ויש מי שמבצע את העבודה בשבילכם! כיום, יותר מתמיד, החיפוש אחר מובילים מומלצים הינו קל, וזאת הודות לפורטל הובלות 100. מוצאים לכם מובילי דירות בירושלים, כבר היום!

חדש: הובלות דירה בירושלים של דירות ישנות ללא מעלית עם צוות סבלים

מובילים דירות לנזקקים בירושלים ולמעוטי יכולת בעלות סמלית

הובלת דירה בתוך ירושלים במחיר מוזל!

המחירים כוללים מעמ – ללא אריזה

הובלת דירה מירושלים לכל אזור בארץ למרכז, לצפון לדרום ולשרון!

Call Now Button