הובלת מערכת ישיבה

הובלת מערכת ישיבה במחיר משתלם עם מוביל מקצועי

מערכת הישיבה המיוחדת והיוקרתית שקניתם לבית היא לא עוד אחד מהפריטים הרבים שיש לכם – מדובר במערכת ששוה הרבה כסף ובגלל זה אתם רוצים לשמור עליה על במצב הטוב ביותר שיש לאורך זמן. אז אתם דואגים לניקוי קבוע, לתחזוקה נכונה וכו', אבל מה קורה כשאתם רוצים לעבור דירה ולקחת איתכם את מערכת הישיבה כמו שהיא אל היעד החדש? כאן מתחילה בעיה – כי מדובר בדרך כלל בפריטים רחבים וכבדים שיהיה לכם קשה להעביר בעצמכם, ומצד שני אתם חוששים שמובילים חאפרים, יפגעו במערכת היוקרתית שלכם. אבל בכל מה שקשור להובלת פינת ישיבה, כל החששות שלכם יכולים להיעלם לגמרי אם תעזרו בשירותם של המובילים של פורטל הובלות 100, המנוסים והמקצועיים ביותר שיש בהובלה של הפריט החשוב הזה. כדי שתבינו איך אנחנו פועלים בכל מה שקשור להובלת מערכת ישיבה וכמה עולה השירות הזה, הכנו לכם מדריך קצר שמסכם את הכל.

הובלה של מערכות ישיבה במחיר הכי זול!
החל מ-180 ש"ח
שירות בפריסה ארצית רחבה
הובלה והתקנת מערכות ישיבה בבית הלקוח
אפשרות הובלה מהחנות ישירות אליכם

לקבלת הצעת מחיר משתלמת הרימו טלפון:
053-7934-105

הובלת מערכות ישיבה בפריסה ארצית

סוגי מערכות ישיבה וכיצד מתבצעת ההובלה שלהם

קיימים סוגים רבים של מערכות ישיבה שונות, ומובן שלא מדובר במערכות ריהוט המתאימות לסלון בלבד. יותר מפעם אחת ביצענו גם הובלת מערכת ישיבה למרפסת או הובלת פינת ישיבה לגינה מראטן. ישנם הרבה חברות ומותגים בשוק הישראלי שמייצרים ומשווקים מערכות ישיבה מסוגים שונים, ובשביל לעשות לכם סדר קיבצנו אותם לטבלה:

מותג סוגי מערכות שמייצרים מאפיינים
הובלת מערכת ישיבה של איטלסופה סלונים פינתיים, ספות דו/תלת, ספות עם שזלונג למותג מערכות הישיבה איטלסופה מספר קולקציות, ביניהן: קומפורט קלאסיק העיצוב המלכותי, קולקציה בעיצוב איטלקי מודרני, קולקציה צעירה עם מאפיינים חדשנים ודינאמיים וקולקציית רילקס ליצירת סביבת ישיבה נוחה ומפנקת.
רילקסון מערכות ישיבה פינתיות, לקולנוע ביתי, עם ריקליינר, סלון מתכוונן מגוון מערכות הישיבה של רילקסון הקנדית כוללות מושבים אנטומיים, מנגנון אקטיבי לקביעת זווית הישיבה והנוחות, מילוי סיבי וחיפוי בד חיצוני, כריות תמיכה ועוד.
ויטוריו דיוואני מערכות ישיבה פינתיות, מערכות ישיבה 2+3, כורסאות מעוצבות, ספות שנפתחות למיטות בויטוריו דיוואני מספקים סוגים רבים של מערכות ישיבה, ביניהם כאלו הכוללים שילדה מעץ מלא, עץ מלא בשילוב לביד, רצועות אלסטיות ומערכות קפיצי ספירלה.
הובלת פינות ישיבה של כתר סטים פינתיים, זוגים ומשולבים לגינה ולמרפסת, קו ראטן לענקית הפלסטיק הישראלית קו ותיק, מוכר ואהוב של רהיטי גינה ומערכות ישיבה לגינה המתאפיינים בנוחות מירבית ובעיצוב נעים, קלאסי וישראלי.
הובלת פינת ישיבה של שבירו ריהוט גן מערכות ישיבה פינתיות, זוגיות ומודרניות לגינה ולמרפסת בשבירו רהיטי גן מציעים שורה ארוכה של מערכות ישיבה בעיצוב מודרני המתאימות לגינות ומרפסות בתים.

 

כמה עולה הובלת מערכת ישיבה?          

המחיר הבסיסי להובלת פינת ישיבה הוא החל מ-200 ₪. אם מדובר בהעברה של פריטים כבדים במיוחד, כמו במקרה של הובלת מערכת ישיבה יוקרתית מעץ קחו בחשבון אפשרות שנצטרך לבצע את הרמת מערכת הישיבה עם מנוף, שמחיר השימוש בו הוא החל מ-300 ₪. אם אתם בעלי עסקים המעוניינים בהובלת מערכות ישיבה לעסק, עלות שירות ההובלה היא החל מ-400 ₪, כשהמחיר הסופי יקבע על פי כמות המערכות שתרצו להעביר.

Call Now Button