הובלת מוצרי חשמל

הובלת מוצרי חשמל – נבצע עבורכם את כל השירותים הדרושים לכם בזול

הובלת מכשירי חשמל מצריכה אנשי מקצוע מנוסים שמכירים את המכשירים השונים ואת מאפייניהם על מנת שלא לפגוע בהם בעת תהליך המעבר. לדוגמה, הובלה של מכונת כביסה על ידי מוביל מקצוען של הובלות 100 לעולם לא תיעשה בשכיבה, אלא אך ורק בעמידה, זאת על מנת שלא לפגוע במערכת המחשוב הפנימית של מכונת הכביסה. פרט לכך, אצלנו תוכלו לקבל כל שירות שיידרש לכם עבור הובלה של מוצרי חשמל במחיר זול ומשתלם ועם ביטוח על כל תכולת ההובלה!

הובלה והרכבת מכשירי חשמל במחיר הכי זול!
החל מ-200 ש"ח
שירות בפריסה ארצית
אפשרות הובלה מהחנות לדירה שלכם
ביטוח מלא על כל הובלה דרכנו
שימוש במנוף להרמת מוצרי חשמל כבדים לדירות גבוהות

לקבלת הצעת מחיר משתלמת הרימו טלפון:
053-7934-105

הובלת מוצרי חשמל בפריסה ארצית

פירוק והרכבה של מוצרי חשמל

אנו יכולים לבצע עבורכם פירוק והרכבה + הובלה של מקררים או מכשירי כושר חשמליים בעלות של 150-400 שקלים בלבד, ומומלץ להיעזר בשירות הזה על מנת שתוכלו לוודא שהמוצר החשמלי שלכם יותקן כהלכה בבית החדש. זה חשוב במיוחד אם מעולם לא ביצעתם פעולה שכזו בעבר, שכן לנו יש ניסיון רב בפירוק והרכבת כל סוג של פריט חשמלי שתוכלו לדמיין.

הובלה והתקנת מוצרי חשמל

חלק גדול מכאב הראש בעת ההובלה הוא חיבור כל מוצרי החשמל לתשתיות או לפריטים הנלווים להם, למשל חיבור מכונת כביסה לצנרת, התקנת טלוויזיה על ידית או חיבור של מערכת קולנוע ביתית לטלוויזיה. בעת ההובלה של מוצרי החשמל שלכם נוכל לבצע עבורכם גם את התקנתם של מוצרי החשמל ללא תוספת מחיר, בהתאם לסוג המכשיר החשמלי.

הובלת מוצרי חשמל עם מנוף

לעיתים נדרש מנוף להרמת מכשירי חשמל לדירה, אם למשל אתם עוברים לדירה שבה אין גישה נוחה לבית דרך מפתן הדלת, וזה כולל מדרגות צרות או מעלית קטנה מדי. זה נכון גם במקרה של הובלת מכשירי חשמל כבדים, כמו תנורים גדולים או מקררים מאסיביים שפירוק לא יעזור להקטנת הנפח שלהם בצורה מספקת. עבור הובלת מכשירי חשמל עם מנוף תידרשו להוסיף עוד כ-300 שקלים עבור המנוף עצמו, ומחיר זה הינו לפי שעה, לכן חשוב שתיידעו אותנו האם המנוף דרוש לכם רק עבור הרמה או הורדה מדירה אחת, או שהוא נדרש עבור כל שלבי המעבר.

Call Now Button