הובלות על הדרך

סוג ההובלה שעדיין לא שמעתם עליו – הובלות על הדרך

מה קורה כאשר צריך להעביר בסך הכל מקרר מהדירה בירושלים לדירה החדשה בתל אביב? איך תוכלו להעביר פריט פשוט כמו אופניים או ספה שלא נכנסים בשום רכב פרטי? כיצד אפשר לבצע הובלה קטנה ומהירה מאוד של חפצים מהחנות לדירה מבלי לשלם ביוקר?

התשובה לכך פשוטה הרבה יותר ממה שאתם חושבים – שירות הובלות על הדרך יוביל עבורכם את הפריט הדרוש בזמינות מיידית ובמחיר נמוך במיוחד, ללא צורך בהזמנת הובלה פרטית גדולה! אז מה זה בכלל? למי זה טוב ומה כבר אפשר להעביר? הכל כאן בפנים.

שימו לב: בהזמנת הובלה על הדרך מאתר הובלות 100 מרוויחים בענק: החל מ-180 ₪ להובלת פריט בודד בהגעה ישירה ומהירה עד ליעד.

שירותי הובלות על הדרך – גם לפריטים בודדים וגם לדירות שלמות
אתם גמישים לגבי תאריך ההובלה? גם אנחנו!
הובלה קטנה על הדרך במחיר מוזל החל מ-180 ש"ח!

– אפשרות להוביל משרד על הדרך באותו אזור
– ניתן להזמין הובלה עם מנוף (יש לבצע את ההזמנה מראש)
שירות בפריסה כלל ארצית

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות עם מוביל חייגו: 053-7934-105

הובלות על הדרך בזול

מהי הובלה על הדרך ומי צריך אותה?

הובלות על הדרך נוצרו במטרה לספק מענה מתאים לכל מי שלא זקוק להובלה גדולה של בית או משרד, אלא בסך הכל לניוד פשוט ואחראי של פריט אחד (או שניים-שלושה פריטים קטנים) שלא ניתן להסיע ברכב הפרטי או שאין אפשרות אחרת להעביר אותם בזמן. ההובלה יכולה להיות כל חפץ, רהיט או מוצר: מכונת כביסה, ארון בגדים, טלוויזיה, מתקן מים, מספר עציצים, תמונה גדולה ואפילו מתקן מנגל.

הובלה ספונטנית: הזמינו את המובילים לאסוף את הפריט מעכשיו לעכשיו

וכך זה מתבצע: אתם מתקשרים לחברת ההובלה המומלצת ומספרים לה מה דרוש לכם להוביל, מהו סדר הגודל, למתי אתם זקוקים לשירות ההובלה ומהיכן נוסעים ועד לאן. החברה תבדוק את לו"ז ההובלות שלה על פי היום הרצוי ותצפה בכל ההובלות המתוכננות אליו, קווי הנסיעה, כמויות התכולה ושעות ההגעה שתואמו לכל הובלה. אם ציר ההובלה המתוכנן חולף על פני היעדים הרצויים לכם – היא תוכל לאסוף מכם את הפריט ולספק אותו בכתובת המתאימה, לפני או אחרי שתמשיך בדרכה אל ההובלה המרכזית. הובלה גמישה על הדרך מגישה מענה יעיל ומהיר בצורה שוטפת, כך שתוכלו לחסוך המון כסף והתעסקויות מיותרות עם הובלה עצמאית ומסוכנת.

הפריט תופס טרמפ, אתם מרוויחים מזה

במסגרת כל הובלה ספונטנית, לא ניתן להעביר פריטים וחפצים רבים ולכן היא נחשבת לסוג של הובלת פריט בודד על הדרך או הובלה קטנה. זוהי לעולם לא הובלת ספיישל שתואמה זמן רב מראש, אך היא משולבת תמיד באחת כזו. הפריט שלכם תופס טרמפ עם חברת ההובלות ומגיע בשלמותו אל היעד – הודות להובלה המקצועית והאחראית. כך תוכלו להבטיח שהמוצר יגיע במהירות ובבטחה, ללא נזקים וללא מאמץ אישי מצידכם.

מזמינים הובלה גמישה מהיום להיום ונהנים מ-50% הנחה!

הובלות 100 שמחים להגיש לכם שירות הובלה קטנה על הדרך במחיר מופחת, החל מ-180 ₪ ועד 600 ₪ לפריטים גדולים ומורכבים או כאשר קיים צורך בעיטוף מקצועי, פירוק והרכבה.

אז איך תדעו כמה תעלה ההובלה שלכם בדיוק? המחירים להובלות נקבעים על פי סוג המוצר וגודלו, היכולת לחלץ אותו מבית עם נגישות נמוכה או מורכבת (למשל בניין דירות ללא מעלית), האם מדובר בחפץ שמצריך מספר סבלים כדי להרים אותו, תאריכים ושעות, יעדי נסיעה וכד'. קיימים טווחי נסיעות וגם חודשים שבהם הביקוש להובלות עולה ואיתו גם המחיר.

בשורה התחתונה –

√ זמינות מיידית להובלה, גם בדקה ה-90

√ מחיר נמוך וחסכוני – אין צורך לשלם על הובלה בפני עצמה

√ הובלה בטוחה ומקצועית

√ ספונטניות וגמישות באופן קבוע – גם בתאריכים "חמים"

√ מענה הרמטי לכל סוגי הפריטים והחפצים מגדול ועד קטן

√ שירות מקצועי ויעיל לכל דורש, לכל נקודה בארץ

Call Now Button