הובלה מירושלים לקריות

הובלה מירושלים לקריות לכל סוגי התכולה ובמינימום זמן

הובלה מירושלים לקריות עשויה לקחת כחצי יום, אך אם מתכננים אותה נכון ויודעים מראש כמה תכולה יש להעביר ומה הסוג שלה, אפשר לייצר יום הרבה פחות לחוץ. עם צוות המובילים שלנו בהובלות 100, תוכלו ליהנות משירות מקצועי, מחירים מצוינים ושירותים נוספים שיהפכו את יום ההובלה לנעים יותר.

 

הובלת פריטים בודדים ודירות לקריות מירושלים
אפשרות להעברת עסק, חנות או משרד
הובלה מהיום להיום כולל פירוק והרכבת ריהוט
הובלת מוצרי חשמל – ניתן להזמין מנוף במידת הצורך
הובלות בכל שעה ויום
זמינות גבוהה של מובילים והגעה מהירה

לבירורים וקבלת הצעת מחיר חייגו:
053-7934-105

הובלה מירושלים לקריות

 

כמה זמן לוקח לבצע הובלה מירושלים לקריות?

זמן ההובלה תלוי פעמים רבות בסוג ההובלה, כמות הפריטים שיש להוביל ומי האדם שעבורו מבצעים את ההובלה. הזמן עשוי להשתנות בין הובלה קטנה עבור סטודנט לבין הובלה של בית עם תכולה מלאה או קומת משרדים. בטבלה הבאה תוכלו להבין את מסגרת הזמנים במספר סוגי הובלות:

הובלה של דירת סטודנט הובלה של בית עם תכולה מלאה הובלה של קומת משרדים
העמסת ציוד ממוחשב בדרך כלל העמסה של מחשב אחד – כעשר דקות עבודה בדרך כלל העמסה של שני מחשבים או שלוש – כעשרים דקות עבודה ברוב המקרים העמסה של 10 מחשבים ומעלה – כשעה עבודה הכוללת שיתוף פעולה עם אנשי ה-IT של הארגון
העמסת ריהוט בדרך כלל ספת שני מושבים ומיטה – כחצי שעה כולל פירוק המיטה בדרך כלל כולל ריהוט מלא של הסלון וחדרי השינה. ככל שיש יותר חדרים, יש יותר ריהוט לפרק ולהוריד למשאית. כשעה עבודה על הפירוק ועוד שעה עבודה על הורדת הציוד אל המשאית בדרך כלל מדובר במספר רחב של שולחנות, ספריות וכיסאות מנהלים. הפירוק עשוי לקחת כשעתיים והעמסת הציוד אל המשאית שעתיים נוספות
הורדת מכשירים חשמליים בדרך כלל מדובר במקרר עד 400 ליטר ומכונת כביסה פתח עליון.

לוקח כחצי שעת עבודה

בדרך ככל מדובר בכ-5-7 מכשירים חשמליים גדולים בניהם מקרר, מכונת כביסה, מייבש, תנור, מדיח, מספר טלוויזיות. עשוי לקחת כשעה עבודה לרוב מדובר בכמות מצומצמת מאוד של מכשירי חשמל. פעמים רבות מדובר במקרר ומיקרו או טוסטר אובן. כחצי שעת עבודה
העמסת ארגזים 5-10 ארגזים קלים יחסית. כחצי שעת עבודה 10-30 ארגזים, תלוי בכמות החדרים בבית. כשעה עבודה 20-30 ארגזים יחסית קלים הכוללים בעיקר קלסרים. כשעה עבודה

 

העברת דירת סטודנטים מירושלים לקריות בהתראה קצרה

מבחנים? הגשת עבודות? וגם הובלה? האם כל זה הולך יחד? אצלנו בהובלות 100 מבינים את קהל הסטודנטים ולכן אנו מציעים מספר אפשרויות:

√ קביעת מועד הובלה דחופה בהתראה קצרה ואפילו מהיום להיום.

√ קביעת מועד הובלה חודש קדימה לאחר שסיימתם את כל החובות הלימודיות שלכם.

√ שירותי אריזה מקצועיים, כך שתוכלו להתעסק בדברים החשובים באמת.

 

איך מעבירים רהיטים כבדים מבלי לפגוע בהם?

לפעמים הציוד שאנו רוצים להעביר הינו כבד מהרגיל ועלינו לבצע חשיבה יחד עם המובילים על הדרך הטובה ביותר להעביר אותו מבלי לפגוע בו. אז איך עושים זאת? אלו שלבי העבודה:

1. בחינה של הרהיט מכל הכיוונים ומדידה שלו – יש להבין מה גודלו של הרהיט מכל הכיוונים, האם הוא עובר את הדלתות ונכנס למעלית והאם יש לו פינות שעלולות להינזק כתוצאה מהורדה שלו באופן פיזי.

2. פירוק הרהיט במידת הצורך – אם אפשרי לפני הובלת רהיטים, תמיד מומלץ לפרק את הרהיט בצורה מקצועית ולהרכיב מחדש בדירה החדשה.

3. עיטוף באזורים מאתגרים – אם מדובר ברהיט שלא ניתן לפירוק, יש לראות היכן האזורים הרחבים או השפיציים של הרהיט ולבצע להם עיטוף על ידי ניילון פצפצים שיהווה חציצה ובולם זעזועים.

4. בחינת האפשרות להעברה בעזרת מנוף – אם הרהיט רחב מידי ולא יכול לצאת דרך הדלת, יש לבחון את האפשרות להזמנת מנוף.

 

3 טיפים חשובים להובלת דירה

1. בחירת מוביל מקצועי בעל ניסיון – כשאתם בוחרים מוביל מקצועי, אתם בוחרים איש מקצוע שידע איך לשמור על הציוד שלכם בצורה הטובה ביותר.

2. שליחת תמונות של המקום למוביל טרם ההובלה – זו הדרך הטובה ביותר לתאר את מקום ההובלה ולהבין האם ישנן בעיות שיש להתכוונן אליהן כמו חוסר גישה לדוגמה או פתחים צרים שלא ניתן להוציא מהם מכשירי חשמל גדולים כמו מקרר.

3. תארזו מראש – הקדישו שעה אחת בכל יום ואל תשכחו להשאיר לעצמכם מזוודה קטנה עם דברים לשימוש יום יומי.

 

מה משפיע על מחיר הובלה מירושלים לקריות?

מחיר ההובלה נקבע על פי מספר קריטריונים בניהם:

* כמות התכולה – ככל שיש יותר תכולה להעביר, יש יותר עבודת סבלות שלוקחת זמן וזה מתבטא במחיר. כמו כן, כשמדובר על הובלת תכולה מלאה של דירה, לרוב תזדקקו למשאית הובלה שהעלות שלה גבוהה מרכבי הובלה קטנים.

* מרחק הנסיעה – ככל שהמרחק מעיר לעיר גדול יותר, כך יש צורך ביותר דלק וזה מגולם במחיר ההובלה.

* כמות המובילים – ככל שיש יותר מובילים, יש צורך בתשלום לכל אחד מהם וזה מייקר את ההובלה.

 

Call Now Button