הובלה מירושלים לדרום

הובלה מירושלים לדרום כולל שירותי אריזה ופריקה

בעידן העמוס של היום, לא לכולם יש את האפשרות לקחת חופש מהעבודה לימים שלמים על מנת לארוז את תכולת הדירה בעת המעבר ואחר כך גם לפרוק אותה. לפעמים יש צורך בעזרה ואם אפשר לקבל אותה על ידי אנשי הובלה מנוסים, מה טוב.

בחברת הובלות 100 מחכים לכם מובילים מקצועיים ומנוסים המציעים שירותי אריזה ופריקה של תכולת הדירה. המובילים יבצעו אריזה של כל תכולת הבית לפי הנחיות ברורות שלכם וכאשר משאית ההובלה תגיע אל היעד החדש, הם גם יפרקו את הציוד עבורכם בצורה מסודרת ובדיוק לפי הצרכים שהגדרתם. כשעושים זאת כך, הובלה מירושלים לדרום כבר לא נראית כל כך מסובכת והכל נעשה באופן מאוד מסודר ורגוע.

 

הובלת דירה או משרד מירושלים לכל מקום בדרום
מחיר מ-200 ₪
הובלות קטנות לדרום מירושלים: מיטה, ספה, מקרר, ארון ועוד
הנחות מיוחדות ומבצעים משתלמים
שירות 24 שעות ביממה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלה מירושלים לדרום

הובלות מירושלים לדרום כולל העברת תכולת דירה שלמה

הובלת דירה עם הרבה תכולה היא הובלה שכוללת ציוד רב שמצריך שימוש במשאית גדולה וגם לא מעט זמן. חלק מהציוד נמצא בארגזים ואפשר לומר שזהו החלק הפשוט יותר של הסבלות. החלק הפחות פשוט מתרכז בהעברת רהיטים גדולים ומכשירי חשמל גדולים כמו מכונת כביסה, מקרר וכדומה.

מדובר על הובלה שמצריכה עבודה של מובילים מנוסים בעלי ידע בשיטות הובלה ששומרות על החפצים שלכם, גם הגדולים מבניהם. המובילים המנוסים יבחנו את הציוד שלכם ויחליטו האם יש צורך בפירוק של הרהיטים הגדולים לפני שמתחילים הובלה מירושלים לדרום או שכדאי להעביר אותם אל המשאית בשלמותם. לא משנה אם מדובר בפירוק או בהעברה באופן שלם, בשני המקרים יצטרכו המובילים לעטוף את הפריטים בעזרת ניילון פצפצים או בדים לשמירה על החפצים משריטות ומכות.

 

מתי להזמין הובלה קטנה מירושלים לדרום?

לפעמים לא מדובר בהובלת תכולה שלמה של דירה, ואתם מעוניינים בהובלה של פריט אחד או שניים. ולפעמים גם מדובר בדירה קטנה, כמו דירת סטודנט למשל, שיש בה רק מספר ארגזים להעברה. במצב זה אתם לא זקוקים למשאית הובלה גדולה, אלא לשירותי הובלות קטנות מירושלים לדרום שמתבצעות עם רכב הובלה קטן יותר.

מה נהוג להעביר בהובלות קטנות? מכשיר חשמלי אחד או שניים כמו מקרר, מכנות כביסה, מייבש וכדומה. העברה שלהם בדרך כלל מתרחשת כאשר אדם עובר ממקום אחד לאחר והוא כבר העביר מספר ארגזים קטנים שהיו לו באופן עצמאי, אך את הפריטים האלו לא הייתה לו אפשרות להעמיס על הרכב שלו. לפעמים פשוט רכשתם מכשיר חשמלי יד שנייה ואתם זקוקים להובלה. הובלה קטנה יכולה להתאים גם כאשר אתם רוצים להעביר מספר ארגזים או רהיט גדול כמו מיטה, ארון או שולחן אוכל.

 

איך מבצעים הובלת דירה מירושלים לדרום עם שירותי מנוף?

יש הובלות שבהן נזדקק לשירותי מנוף, במיוחד כאשר מבצעים הובלת דירות מירושלים לדרום. חלקים נרחבים בעיר ירושלים נמצאים באזור הררי והגישה לבניינים קשה יותר. שירותי מנוף יכולים מאוד לסייע במקרה זה. כמו כן, יש בירושלים גם המון בניינים ישנים מאוד שאין בהם מעלית וקיים קושי להעביר ציוד דרך פתח הדלת שהינו קטן מידי.

שירותי מנוף מתבצעים בתשלום נוסף המחושב לפי שעת עבודה של מנוף. העלות של הובלות מנוף נעה בדרך כלל בין 250 ל-350 שקלים לשעה אחת. לרוב, שעת עבודה אחת מספיקה להעברת תכולת דירה שלמה אל המשאית.

 

הובלה מירושלים לדרום מחיר משתלם ונוח

הלקוחות שלנו תמיד מתעניינים כמה עולה הובלה מירושלים לדרום עוד לפני שהם מזמינים שירותי הובלות. מדובר בהוצאה שהיא רק חלק מהוצאות רבות נוספות המתווספות כאשר עוברים דירה. עלות של הובלה מירושלים לדרום תכלול את עלות העבודה ועלות הנסיעה אל היעד החדש. בדרך כלל העלות מחושבת לפי כמות החדרים בדירה והיא נעה בין 900 שקלים לדירת חדר קטנה ומגיעה לעלות של 3,200 עבור הובלת דירה שמכילה שישה חדרים.

 

שאלות ותשובות

מתי כדאי לבצע הובלה של דירה עם תכולה מלאה מירושלים לדרום?

העיר ירושלים ידועה בעומס בכבישים, במיוחד ביציאה ובכניסה מהעיר. על כן, רצוי להזמין הובלה מירושלים לדרום בשעות הבוקר המוקדמות.

האם קיימת עלות נוספת מעבר לעלות ההובלה?

אם לא הזמנתם שירותי מנוף שעליהם משלמים בנפרד, לא יהיו לכם עלויות נוספות.

איך קובע המוביל האם יש צורך במנוף?

אם אין לכם מעלית בבניין ואם קיים קושי להוצאת הציוד מדלת הדירה או הבניין, המוביל ימליץ על הזמנת שירותי מנוף.

האם בזמן אריזה ופריקה צריך להישאר בדירה?

בזמן האריזה והפריקה נהוג להיות בבית בהתחלה על מנת לתת למובילים דגשים. לאחר מכן תוכלו ללכת לעיסוקיכם ולחזור בסיום.

Call Now Button