הובלה מירושלים לבית שמש

הובלות מירושלים לבית שמש במחירים הכי זולים!

 הובלת דירות ובתים פרטיים מירושלים לבית שמש
מעבר משרד מירושלים לבית שמש כולל אריזה
הובלות קטנות מירושלים לבית שמש – גם פרטי אחד
הובלת פריטים בודדים מירושלים לבית שמש: מכונת כביסה, סלון ועוד

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלות מירושלים לבית שמש בזול

כמה זמן לוקח לבצע הובלה מירושלים לבית שמש?

אמנם ירושלים רחוקה מבית שמש רק ב-35 ק"מ, אך בהתאם לשעה שבה תבצעו את ההובלה שלכם תוכלו להימנע מפקקים שיאריכו אותה שלא לצורך. אז מתי כדאי לבצע הובלה מירושלים אל בית שמש? הנה כמה דוגמאות לנסיעה דרך כביש 1 וכביש 38 בשעות שונות של היום, כולל שעות הלילה.

08:30 – הובלה של כורסת טלוויזיה מירושלים לבית שמש בשעות הבוקר אורכת כ-35 דקות עד שעה וחמש דקות. לפני היציאה לדרך המובילים יעטפו היטב את הספה בשכבות של ניילון נצמד להגנה מפני שריטות.
12:00 – הובלה של תנור מירושלים לבית שמש תיעשה תוך 35 עד 55 דקות. המובילים של הובלות 100 ידאגו לפרק את דלת התנור במידת הצורך ולמגן את כל חלקי התנור למניעת חבלות במהלך ההובלה.
17:00 – הובלה של מקפיא ביתי מירושלים לבית שמש אורכת 30 עד 55 דקות. מומלץ להימנע מחיבור המקפיא לחשמל במשך כשעה לאחר ההובלה, במיוחד אם הועבר בשכיבה.
21:00 – הובלה של שטיח מירושלים לבית שמש תיקח 30 עד 45 דקות. מומלץ לנקות את השטיח לפני ההובלה, והמובילים יגלגלו את השטיח ויעמיסו אותו בצורה כזו אל משאית ההובלה או אל טנדר.
1:00 – הובלה של טלוויזיה מירושלים לבית שמש בשעות הלילה תיעשה תוך 30 עד 40 דקות. מומלץ להעביר את הטלוויזיה באריזתה המקורית, ואם לא, המובילים יעטפו אותה היטב למען הגנה על המסך והמסגרת.

Call Now Button