יחידות אחסון להשכרה

יחידות אחסון להשכרה עם המלצות מוכחות ומחירים זולים

לתושבים רבים ברחבי הארץ אין בעיה של אחסון – יש להם מחסן קטן משלהם בבניין המגורים, ובו הם עושים שימוש לאחסון כל הפריטים, מכשירי החשמל והכלים שאין להם צורך בהם בתוך ביתם. אך מה עושה מי שאין לו מחסן ביתי שכזה או אדם שהמחסן שלו קטן מדי עבור צרכיו? בדיוק בשביל זה קיימות בארץ יחידות אחסון להשכרה, וכאן באתר הובלות 100 בירושלים תוכלו למצוא את הזולות והמומלצות ביותר ואף להעביר עד אליהן את התכולה שצריכה אחסון במחיר משתלם. תנו לנו להשוות בין מחירי יחידות האחסון הקרובות אליכם, ואנחנו נמצא לכם את האחת המושלמת שלא תרצו לוותר עליה.

יחידות אחסון להשכרה מחיר החל מ-90 ש"ח לפריט
שירות בפריסה ארצית רחבה
אפשרות לבצע הובלה + אחסנה
אחסון בתנאים מבוקרים תוך שמירה על הציוד שלכם
אבטחה 24/7
יחידות אחסון במגוון גדלים

לייעוץ והצעת מחיר הרימו טלפון:
053-7934-105

יחידות אחסון להשכרה בפריסה ארצית

איך יחידות אחסון עוזרות לכם?

יחידת אחסון להשכרה לאחסון תכולת דירה יכולה לסייע לכם רבות בשלל מקרים. למשל, אם קיבלתם דירה בירושה וכעת אתם רוצים להשכיר אותה כדי להרוויח קצת כסף נוסף, תוכלו לאחסן את כל הרהיטים ומוצרי החשמל שבה בתוך יחידת האחסון. בהמשך תוכלו להשתמש בפריטים האלה כראות עיניכם, כשרוב האנשים בסופו של דבר מחזירים את חלקם לדירה כשמגיע דייר חדש שצריך מכשירי חשמל או רהיטים מסוימים.

יש גם אפשרות של השכרת יחידת אחסון לחנות בשביל לספק מקום לסחורה. זה יכול להיות לטווח ארוך או קצר, ומה שחשוב זה למצוא יחידה לאחסון שקרובה לבית העסק שלכם, כך שלא תצטרכו להתעסק כל הזמן בהובלות למרחקים ארוכים. דרך נוספת להשתמש ביחידות אחסון לעסקים היא כשסוגרים את העסק וצריך לאחסן את כל הציוד שבו למקרה שבו תפתחו אותו שוב בעתיד – למשל ניתן לאחסן ציוד מטבח של מסעדה או בית קפה שנסגרו.

איפה נמצאות יחידות האחסון שלנו?

לשמחתכם יש לנו יחידות אחסון בכל רחבי הארץ, ומצפון ועד דרום – אתם רק צריכים לבקש את המיקום המועדף עליכם ואנחנו נספק לכם את מה שאתם צריכים. השכרת יחידת אחסון לתכולת דירה תיעשה בתוך מבנה סגור וממוגן, כך שלא משנה איפה תבחרו לאחסן את החפצים שלכם, הם תמיד יישמרו בתנאים אופטימליים לאחסנה.

כמה עולות יחידות אחסון להשכרה?

המחירים של יחידות האחסון משתנים לפי המיקום של היחידה והגודל שלה – ככל שהמיקום מרכזי יותר וגודל היחידה גדול יותר, כך מחירה יהיה יקר יותר. יחידה קטנה תעלה בסביבות 190-350 שקלים לחודש, והיא מתאימה לפריטים בודדים או לסחורה של בית עסק. יחידת אחסון גדולה להשכרה לעומת זאת יכולה לעלות גם 900 שקלים לחודש ומתאימה יותר לאחסון של דירות שלמות – במחיר שכזה ניתן לאחסן בקלות דירת 3-4 חדרים, כל עוד מסדרים את החפצים במחסן בצורה חכמה ויעילה.

שימו לב שבמחירים האלה כלולים יחידת אחסון עם מנעול שהמפתח שלו ניתן רק לכם, שירותי אבטחה 24 שעות ביממה ושירותי ניקיון קבועים.

למה להיעזר דווקא בנו למציאת יחידת האחסון שלכם?

אנחנו מספקים לכם כמה יתרונות בתהליך של אחסון תכולת הדירה שלכם, ולמעשה מבצעים את הכול מ-א' ועד ת'. זה מתחיל בכך שאנחנו מוצאים לכם את יחידת האחסון במחיר הזול ביותר באזורכם, בלי להתפשר על איכות שמירת הפריטים בה. לאחר מכן אנחנו מובילים עבורכם את הפריטים ישירות ליחידת האחסון, והסבלים שלנו מסדרים בתוכה את כל החפצים שלכם בדרך היעילה ביותר, עם דגש על ניצול השטח ואפשרות לשליפה נוחה של פריטים שאולי תזדקקו להוציא משם. אנחנו דואגים לכם ולכיסכם בכל דרך אפשרית, ותוכלו כבר עכשיו לקבל מאיתנו הצעת מחיר ללא התחייבות.

Call Now Button