הובלת ציוד כבד

הובלות לכל סוגי הציוד הכבד

פורטל "הובלות 100" לא יתן שיכבידו עליכם! אנחנו גאים לשרת אתכם גם עם הובלת ציוד כבד מכל הסוגים. הובלה של ציוד כבד הינה הובלה מיוחדת ורגישה, והיא חייבת להתבצע על ידי כוח סבלים מיומן שיודע לעבוד עם ציוד מתאים להובלה. הובלות כבדות מתבצעות במרבית המקרים עבור גופים מסחריים וחברות הזקוקות לניוד של תכולות וחומרים ממקום אחד לאחר. הובלה כבדה יכולה להיות הובלה של רהיטים כבדים, מכונות תעשייתיות, משטחים עם חומרים משתנים, כלי עבודה חשמליים ועוד. השירות שלנו ניתן לקבלני בניין, חברות ממשלתיות וגופים פרטיים.

הובלת ציוד כבד עם מנוף במחירים ללא תחרות
אפשרות העברת הציוד עם מלגזה לבטן המשאית
שירותים מיוחדים למפעלים ומוסדות
ביטוח מלא על כל הובלה דרכנו

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלת ציוד כבד בפריסה ארצית

הובלת ציוד מכני כבד לחברות קבלניות

כאמור, את שירות ההובלה שלנו אנחנו מעניקים גם לחברות קבלניות. על מנת לבנות בניינים חזקים יש צורך בכלי עבודה חזקים שיבצעו את העבודה. אתם מתחילים פרוייקט חדש וצריכים לנייד את כל כלי העבודה אל אתר הבנייה? אנחנו מובילים באמצעות משאיות הובלה מתקדמות ומונפים חזקים דחפורים, טרקטורים, מגורים ניידים לצוות העובדים, מלגזות ועוד. כשבוחרים חברות הובלה לציוד כבד, חשוב לוודא כי לחברה ניסיון בהובלות מסוג זה שכן מדובר על הובלה שלא דומה לשום הובלה אחרת.

שינוע ציוד כבד באמצעות מלגזה

חברות הובלה לציוד מכני כבד לעתים יעשו שימוש גם במלגזות על מנת להוביל עבורכם. ציוד כבד יכול להיות המון פעמים גם משטחים של סחורה כמו משטחים של אבן, שיש, חול, ברזל, זכוכית ועוד. כל משטח יכול להגיע למאות קילוגרמים ויותר, כך שעל מנת להעלות משטחים שכאלו על המשאית יש צורך במלגזה. נעשה שימוש במלגזות גם במעמד הפריקה במחסן הלוגיסטי, אתר הבנייה או בכל נקודת אחרת שתגדירו .

הובלת ציוד כבד עם מנוף עד לקומה ה-14!

ציוד כבד יכול להיות גם ציוד של אנשים פרטיים: יצירות אומנות כבדות משיש ורהיטים כבדים מאד שלא ניתן לפרק. אנחנו עובדים עם מנופי הרמה ומנופי זרוע שעוזרים לנו לגשר על פערי המשקל וכך אנחנו מבצעים את ההובלות בבטחה, מהירות וקלות. כמו כן, אנחנו יכולים להרים ציוד כבד גם אל מסעדות כמו מקררים תעשיתיים ומקפיאים.

הובלות כבדות של ציוד במה

אם אתם עורכים אירוע גדול משתתפים, הובלות לציוד הכבד המתבצעות דרכנו יכולות להתאים לכם. אנחנו מובילים גם ציוד לבמות ואירועים הכולל רמקולים, ציוד של תאורה והגברה, מערכות ישיבה לקהל, במות מפורקות ועוד.

איך מתומחר מחיר הובלת ציוד כבד?

כל הובלה מתומחרת בהתאם להיקף שלה ולמשקל שלה. חשוב לקחת בחשבון כי הובלות כבדות אינן דומות להובלות אחרות המתבצעות, זאת מאחר וישנו שימוש בציוד עזר כמו המנופים והמלגזות, מה שהופך את ההובלה למשודרגת יותר ובהתאם ליקרה יותר. דרך האתר שלנו תוכלו לקבל מחירים נוחים להובלה מסוג זה עם המובילים המקצועיים והמנוסים ביותר! איתנו, הובלה כבדה אינה הובלה מכבידה.

Call Now Button