הובלה מירושלים לרחובות

הובלה מירושלים לרחובות בכל שעה ביממה

מחפשים להוביל דירה מירושלים לרחובות בשעות לא שגרתיות? אצלנו בהובלות 100 תוכלו להזמין הובלה במחירים משתלמים בכל שעה ביממה, גם בלילה!

 

הובלות לרחובות מירושלים מעכשיו לעכשיו
מ-200 ש"ח להובלה קטנה על הדרך
אפשרות להובלה בלילה
העברת תכולת דירה, עסק, חנות או כמה פריטים
מובילים עם המלצות בזמינות גבוהה
פירוק והרכבת רהיטים + אריזה

להזמנת המובילים מהרגע להרגע חייגו:
053-7934-105

הובלה מירושלים לרחובות

 

מתי הובלה מירושלים לרחובות בשעות לא שגרתיות יכולה לעזור לכם?

הובלה בשעות לא שגרתיות כמו שאנו מציעים יכולה לסייע לכם במקרים הבאים:

חוסר זמינות ביום – אם אתם אנשים עסוקים מאוד שמתפנים רק בשעות הערב המאוחרות, הובלה בשעות המוקדמות של בוקר או אפילו בלילה תסייע לכם לבצע את המעבר ולא לבזבז זמן יקר שגם ככה אין לכם.

קיצור זמן ההובלה למינימום – שעות השיא בכביש פעמים רבות לא באות לטובתנו וזה מתבטא בשעה עד שעתיים תוספת לזמן שתכננתם עבור ההובלה. מי שרוצה לקצר את שעות ההובלה למינימום, יוכל לבצע אותה בשעות מאוחרות יותר וכך להימנע מהפקקים בכביש.

העברת משרדיםהעברת משרדים ביום מביאות למצב שעליכם לעצור את יום העבודה במיוחד. אם אתם לא רוצים לבזבז ימי עבודה, בצעו את המעבר לאחר שעות אלו או בלילה.

 

כמה זמן לוקח להעביר דירה מירושלים לרחובות?

הובלה סטנדרטית אמורה לקחת כשעתיים עד שעתיים וחצי, אך ישנם מספר פרמטרים שעשויים להשפיע ולגרום לזמן ההובלה להתארך. במה יש להתחשב כשמחשבים זמן הובלה?

שעות ההובלה – הובלה בשעות שיא בכבישים יכולה להוסיף שעה נוספת לזמן הנסיעה. נסו לתאם הובלה לשעות הבוקר המוקדמות או לשעות הערב.

כמות הפריטים שיש להוריד למשאית – יש לכם הרבה פריטים להוביל? קחו בחשבון שללא מנוף הורדת הציוד לוקחת כשעה עד שעה וחצי כשיש לכם תכולה מלאה.

האם יש מעלית לבניין – מעלית בבניין או אפילו שתיים יכולות לקצר את זמן הורדת הפריטים אל המשאית. אם מדובר בבניין עם מעט קומות והמובילים מורידים את הציוד דרך המדרגות, זה ייקח יותר זמן.

האם יש צורך בפירוק ציוד ואריזה – אם כל הציוד שלכם ארוז במלואו וגם מפורק, למובילים תהיה רק משימה אחת, להוריד אותו למשאית. אך אם יש פריטים שעדיין לא ארזתם או לא פירקתם, עליכם לקחת בחשבון את זמן עבודת הפירוק והאריזה.

 

מה מרחקי ההובלה מאזורים שונים בירושלים לרחובות?

ירושלים היא העיר הגדולה ביותר בישראל ואחת הערים הפקוקות ביותר. בהובלה קיימים הבדלי מרחק וזמן מאזורים שונים בעיר ועד היציאה. כשאתם מחשבים את זמן ההובלה, יש לקחת בחשבון גם את זמן היציאה מהעיר ולהוסיף כ-20 דקות של פקקים. בטבלה הבאה תוכלו לראות מרחקים מאזורים שונים של העיר ועד ההגעה לרחובות:

אזור יציאה מירושלים מרחק בק"מ עד רחובות זמן נסיעה משוער ללא  פקקים
ירושלים צפון – אזור פסגת זאב 54 ק"מ 52 דקות
ירושלים מרכז – אזור שוק מחנה יהודה 48 ק"מ 42 דקות
ירושלים דרום – אזור תלפיות 52 ק"מ 50 דקות
ירושלים מזרח – אזור העיר העתיקה 53 ק"מ 52 דקות
ירושלים מערב – אזור הר הרצל 46 ק"מ 40 דקות

 

כמה עולה הובלת דירה מירושלים לרחובות בבניין ללא מעלית?

בירושלים יש הרבה בניינים ללא מעלית ויש גם כאלו שאין אליהם גישה נוחה. כמה תעלה לכם הובלה מהסוג הזה?

הובלה בבניין ללא מעלית – אם אין מעלית, אך מדובר בבניין ישן עם 3-4 קומות, תהיה תוספת עלות לאנשי צוות שמבצעים עבודת סבלות דרך המדרגות.

הובלה בבניין ללא גישה נוחה – כשאין גישה נוחה לבניין או כאשר מדובר בבניין רב קומות ללא מעלית, במקרה הזה תזדקקו למנוף שעלותו היא לפי שעה. תוספת העלות היא לרוב 350-450 ₪ לשעה.

 

מה המחיר של הובלה קטנה מירושלים לרחובות ומה היא כוללת?

הובלה קטנה שונה מהובלה של תכולה מלאה ויש בה הרבה פחות פריטים, לכן גם העלות שלה תהיה בהתאם. הנה דוגמא לפריטים שמובילים בהובלות קטנות וטווח המחירים הנהוג אצלנו בהובלות 100:

מה מובילים טווח מחירים
מיטה, מקרר ותוספת של 5 ארגזים 800-1,200 ₪ כולל פירוק והרכבה
מיטה ו-10 ארגזים 650-800 ₪ כולל פירוק והרכבה של המיטה
מקרר ומכונת כביסה החל מ-650 ₪
5-10 ארגזים החל מ-350 ₪ – הכי זולים בארץ

 

מה טווח המחירים להובלה של תכולה מלאה מירושלים לרחובות?

בהעברת תכולה מלאה מירושלים לרחובות, מתחשבים בכמות הציוד ומספר החדרים. טווח המחירים להובלות אצלנו הוא הזול ביותר בארץ. תוכלו לראות בטבלה הבאה דוגמא לכך:

סוג הדירה מה מובילים טווח עלויות משוער
דירת 1-1.5 חדרים, דירת סטודיו 10 ארגזים, מקרר, מכונת כביסה, טלוויזיה, שידת טלוויזיה, ארון בגדים, מיטה 1,200-1,500 ₪
דירת 2-3 חדרים 10-15 ארגזים, מיטה, מיטת ילד\תינוק, מכונת כביסה, מייבש, מקרר, תנור, ארון בגדים, שידת תינוק 1,800-2,200 ₪
דירת 3-4 חדרים 20 ארגזים כולל תכולת מטבח, מיקרו, תנור, מדיח, שני ארונות בגדים, שולחן אוכל, מכשור חשמלי מלא הכולל גם מקרר גדול של 600 ליטר 2,500-3,500 ₪
דירת 5 חדרים ומעלה תכולה מלאה של בית כולל 3-4 מיטות, ארון לכל חדר, מכשור חשמלי מלא, ריהוט סלון מלא כולל ספה 3,800-5,500 ₪

 

Call Now Button