הובלה מירושלים לחיפה

הובלה מירושלים לחיפה – במהירות, בבטחה ובמחיר אטרקטיבי

המרחק בין ירושלים לחיפה הוא כ-150 ק"מ (יש כמובן הבדלים בהתאם לנקודת המוצא בעיר הבירה ולמיקום הספציפי של היעד בחיפה). זהו כמובן מרחק גדול יחסית, ולכן חובה לוודא שכל הפריטים הרגישים זכו לאריזה שמספקת להם את ההגנה המיטבית. כמו כן מומלץ לסמן באופן ברור את כל הקרטונים שמכילים פריטים שבירים.

שכבת הגנה נוספת היא המיומנות הגבוהה של הצוותים שלנו, שאמונים על העמסה נכונה של המשאית כך שהרכוש שלכם לא יעבור טלטלות מיותרות בדרך צפונה. בכל מקרה, לכל הובלה מירושלים לחיפה שמתבצעת עם חברת הובלות 100 יש ביטוח תכולה מלא. בזכות הפוליסה המקיפה, גם אם ייגרם נזק כלשהו לפריט מסוים, תקבלו על כך פיצוי הולם.

 

הובלת דירות, משרדים ועסקים מירושלים לחיפה
מחיר מ-200 ₪
הובלות קטנות לחיפה מירושלים: מכונת כביסה, ארון, מיטה ועוד
פירוק והרכבת רהיטים ושירותי אריזה
שירות 24 שעות ביממה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלות מירושלים לחיפה

 

הובלות מירושלים לחיפה עם צוות מנוסה מאוד

הובלות שיוצאות מירושלים ומגיעות לחיפה נמשכות באופן טבעי זמן לא קצר, גם בגלל המרחק בין הערים וגם בגלל שבתוך ירושלים עלולים להיות פקקים (וזאת בנוסף כמובן להעמסה ולפריקה של כל התכולה). הניסיון הרב של המובילים שלנו מבטיח התנהלות יעילה מאוד במהלך הובלה מירושלים לחיפה, כך שתוכלו להתחיל להתארגן בדירה בחיפה במהירות האפשרית. הניסיון מתורגם גם לאדיבות, למענה סבלני לכל שאלה ולמציאת פתרונות אופטימליים לכל בעיה שעלולה לצוץ במהלך ההובלה.

 

הובלה קטנה מירושלים לחיפה – מה אפשר להעביר?

אנחנו מבצעים גם הובלות קטנות מירושלים לחיפה, כולל מהיום להיום. בין השאר תוכלו להעביר באמצעותנו מקרר, מכונת כביסה, מייבש, תנורי אפייה, שולחנות מכל הסוגים (שולחן פינת אוכל, שולחן עבודה, שולחן סלון, שולחן לגינה), מערכות ישיבה (כולל כאלה גדולות במיוחד שלא ניתן לפרק), ובעצם כל פריט שתרצו כולל הובלות מיוחדות – פסנתר, ג'קוזי, שולחן סנוקר ועוד. חשוב להדגיש שלמרות המרחק המשמעותי המחירים נשארים הוגנים ואפילו אטרקטיביים.

 

טיפים לקראת הובלת דירה מירושלים לחיפה

המטלה המשמעותית ביותר לקראת הובלת דירות מירושלים לחיפה היא אריזת כל הרכוש שהצטבר במשך השנים. טיפ אחד הוא למיין ביסודיות את כל התכולה – אין טעם לסחוב לחיפה חפצים שכבר אין בהם תועלת (וגם לשלם יותר על ההובלה בגלל ריבוי הקרטונים). מה שיכול לעזור לאחרים אפשר לתרום או אפילו לנסות למכור, ואת שאר הפריטים המיותרים להשליך לאשפה או למתקן מחזור מתאים. טיפ שני הוא לתכנן את האריזה, כך שלא תגיעו ליום ההובלה כשחלק מהרכוש עדיין לא בקרטונים. אופציה נוספת היא לצרף שירות אריזה לשירות ההובלה, כך שאנחנו נעשה זאת עבורכם.

 

הובלה מירושלים לחיפה מחיר אטרקטיבי ותמורה מלאה לכסף

כל מי שעובר מעיר הבירה לעיר הכרמל רוצה כמובן לדעת כמה עולה הובלה מירושלים לחיפה. התשובה היא בהתאם להיקף התכולה, למאפיינים הספציפיים של הדירה בירושלים ושל זו בחיפה וגם לעונת השנה יש השפעה על המחיר. בנוסף יש לנו מבצעים מיוחדים על הובלות מכל הסוגים לסטודנטים שעוברים לחיפה כדי ללמוד בטכניון או באוניברסיטה. הדרך הטובה ביותר היא פשוט להתקשר אלינו, לספר לנו מה אתם רוצים להוביל ומתי, ולקבל הצעת מחיר משתלמת.

 

שאלות ותשובות חשובות

האם אפשר לבצע הובלה לחיפה מירושלים גם ביום שישי?

אנחנו ערוכים לספק את השירות בכל מועד שנוח עבורכם, כולל בשעות הערב וגם בסופי שבוע.

האם מחיר ההובלה כולל מנוף?

במקרים שבהם יש צורך במנוף התשלום עבורו הוא בנפרד. אנחנו מנוסים מאוד בהעמסה ופריקה בעזרת מנוף, כך שמשך הזמן שבו המנוף פעיל יהיה מינימלי – ובהתאם גם העלות שלו.

האם הובלה של דירה מירושלים אל חיפה כוללת גם פירוק והרכבת רהיטים?

אם תצטרכו עזרה בביצוע פעולות אלה, נשמח לעשות זאת עבורכם.

כמה זמן נמשכת ההובלה מירושלים לחיפה?

הנסיעה עצמה אורכת בין שעה וחצי לשעתיים וחצי, בהתאם למצב הפקקים בתוך ירושלים וכשנוסעים דרך כביש 6. משך ההעמסה והפריקה הוא בהתאם להיקף התכולה המועברת.

Call Now Button