הובלה מירושלים לחולון

הובלה מירושלים לחולון כולל מגוון שירותים יעילים

בבואכם לבצע הובלה מהעיר ירושלים לחולון, תמיד תיקחו בחשבון כי מדובר על נסיעה יחסית ארוכה אל היעד החדש ובוודאי שתעדיפו לקבל מחברת ההובלה שהזמנתם את כל השירותים שיקלו עליכם בביצוע המעבר.

אצלנו בהובלות 100 תוכלו ליהנות משירותי הובלה מירושלים לחולון עם צוות סבלים מקצועי, שירותי פרוק והרכבה, שירותי אריזה ופריקה יסודיים על פי בקשתכם, שירותי הובלות עם מנוף ואחסון חפצים במידת הצורך לתכולת דירה שלמה או מספר פריטים בודדים. כשכל השירותים נמצאים בחברה אחת, אתם יכולים לדעת שהכל יתבצע באופן יעיל וללא צורך במספר תיאומים עם מספר חברות.

 

הובלת דירה, משרד או כמה פריטים מירושלים לחולון
מחיר מ-200 ₪
כל סוגי ההובלות במקום אחד
זמינות גבוה של מובילים מומלצים באזורכם
שירות 24 שעות ביממה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלה מירושלים לחולון

הובלות מירושלים לחולון גם לבעלי עסקים

תחום ההובלות הוא רחב מאוד ולא רק אנשים שמעבירים דירה זקוקים לביצוע של הובלה. לעיתים הובלה מירושלים לחולון תהיה עבור חנות שמעוניינת לעבור לפעילות במרכז, לעיתים מדובר בניוד סחורות ממקום למקום ולעיתים יהיה צורך בהעברת חפצים בודדים כמו תנור או מקרר לעוסקים בשירותי הסעדה. כל הנושא של הובלות עבור המגזר העסקי, מחייב מציאת חברת הובלות מקצועית שתדע לשמור על הסחורה והציוד היקר בצורה טובה וחכמה. על הסבלים לשמור על תקינות הציוד בעת המעבר ולבצע בדיקה קפדנית שלא נשכחה סחורה במקום.

 

באילו מקרים כדאי להזמין הובלות לחולון מירושלים?

לרוב האנשים יש רכב נסיעות פרטי שלא מאפשר העברת ציוד ממקום למקום. הזמנת שירותי הובלות הם הכרחיים כאשר אתם עוברים דירה ואתם זקוקים לרכב הובלות גדול או משאית הובלות שיכולים להכיל את כל הציוד שלכם. כמו כן, כאשר אתם רוצים להעביר פריטים מסוימים כמו ריהוט או מכשירי חשמל גדולים, ברוב המקרים, גם אם מדובר במספר פריטים מצומצם או פריט בודד, לא תצליחו לבצע את המעבר בעצמכם וכדאי להזמין הובלה מירושלים לחולון.

כמו שכבר ציינו קודם, הובלות מיועדות גם למגזר העסקי ולמעשה לכל מי שמעוניין להעביר פריטים ממקום אחד ליעד חדש, בין אם היעד נמצא בקרבת מקום ובין אם מדובר ביעדים רחוקים כמו ירושלים וחולון.

 

הובלה קטנה מירושלים לחולון – דוגמאות לעבודות שביצענו

כאשר רוצים להעביר מספר פריטים קטן או פריט בודד, לרוב תזדקקו לשירות הובלות קטנות מירושלים לחולון. בדרך כלל מדובר במשאית קטנה או טנדר שמספיקים עבור מעט ציוד. הכנו עבורכם דוגמאות להובלות קטנות שביצענו.

הובלות קטנות נפוצות כמה עלה השירות ביצוע ההובלה
הובלת מקרר 350 ₪   בדקנו מהו סוג המקרר על מנת להבין האם יש צורך בפירוק הדלתות או שניתן לבצע עיטוף רגיל עם ניילון פצפצים. לאחר מכן הורדנו את המקרר בזהירות אל טנדר ההובלה.
הובלת פסנתר כנף 500 ₪   הובלת פסנתר כנף היא לא הובלה פשוטה והיא מצריכה עיטוף איכותי ששומר על פגיעות. עבור הובלה זו נעזרנו בשירותי מנוף כדי להוריד אותו אל משאית ההובלה.
הובלת עשרה ארגזים של דירת סטודנט 750 ₪   ביצענו בדיקה שכל הארגזים סגורים והורדנו אותם אל המשאית הקטנה.
הובלת מיטה זוגית 400 ₪   ביצענו פירוק של כל חלקי המיטה, עטפנו בניילון פצפצים והורדנו את החלקים אל הטנדר. כאשר הגענו אל היעד פרקנו את חלקי המיטה וחיברנו אותה מחדש.
הובלת מכונת כביסה ומייבש 450 ₪   הגענו לבית שהמייבש נמצא מעל מכונת הכביסה. הורדנו את המייבש בזהירות ולאחר מכן עטפנו את שניהם בניילון פצפצים והעברנו אל טנדר ההובלות.

 

הובלת דירה מירושלים לחולון במינימום זמן וללא כאבי ראש

על מנת לבצע הובלת דירה במינימום זמן וכאבי ראש, עליכם לתאם מועד הובלה כמה שיותר מהר. בעת התיאום, מומלץ לתת למוביל את כל הפרטים הנחוצים על מנת שההובלה תעבור בקלות. לפי סוג הציוד שברשותכם וכמות הציוד, יוכל המוביל להמליץ לכם על שירותים נחוצים כמו הובלה עם מנוף שיכולה לחסוך המון זמן ושירותי אריזה ופריקה שיהפכו את אריזת החפצים לממש פשוטה עבורכם. אם אתם לחוצים בזמנים או שאינכם יודעים איך לארוז פריטים שבירים או גדולים, עדכנו את חברת ההובלות והם יציעו לכם שירותים יעילים שיסייעו בכך.

בחברת הובלות 100 מבצעים הובלת דירות מירושלים לחולון מכל הסוגים ובכל גודל. לא משנה אם אתם גרים בוילה, בבית פרטי או דירה, אתם יכולים לסמוך על המובילים שלנו שיגיעו אליכם עם המשאית המתאימה ועם צוות מקצועי שיכול לסייע. אם אתם גרים בדירה בקומות העליונות או שקיימת בעיית גישה אל הדירה, ספקו לנו את המידע הרצוי ואנו נמצא פתרונות חכמים שיאפשרו את המעבר.

 

הובלה מירושלים לחולון מחיר משתלם לכל כיס

וודאי אתם מעוניינים לדעת כמה עולה הובלה מירושלים לחולון? למעשה, חישוב עלות ההובלה מתבצע בדרך כלל לפי כמות החדרים שיש בדירה או במשרד. מוביל מקצועי יכול להעריך את כמות הארגזים והציוד שיש להוביל לפי כמות זו. כמו כן, אל המחיר מצטרפת גם עלות הנסיעה. בנוסף, יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו למשל גישה למעלית, צורך בשירותי אריזה, מועד ההובלה ועוד. בכל מקרה, עלות ההובלות מתחילה ב-200 שקלים.

 

שאלות ותשובות

מתי כדאי להזמין שירות אריזה ופריקה?

שירותי אריזה ופריקה מיועדים לכולם ובמיוחד למי שאין לו זמן להתעסק באריזה החפצים.

האם שירותי מנוף כלולים בהובלה?

ניתן להזמין שירותי מנוף בתשלום נוסף לפי שעה. בדרך כלל מספיקה לדירה ממוצעת שעת מנוף אחת.

כמה סבלים מגיעים להובלה אחת מירושלים לחולון?

כמות הסבלים שתגיע עם המוביל תלויה בכמות הציוד שיש ברשותכם והמסובכות להוריד אותו אל המשאית.

כמה זמן מראש כדאי להזמין הובלות לחולון מירושלים?

מומלץ להזמין הובלה כשבועיים – שלושה שבועות לפני המועד, אך אם אתם צריכים הובלה מידית, זה גם אפשרי כשאתם מזמינים הובלה דרכנו!

Call Now Button