הובלה מירושלים להוד השרון

הובלה מירושלים להוד השרון בכל רגע שנוח לכם

כשאתם רוצים לבצע הובלה מירושלים להוד השרון, עליכם לקחת בחשבון מספר זמנים שהינם חשובים במיוחד. יש לחשב את זמן האריזות ולהזמין את המוביל לתאריך שאתם בטוחים כי תסיימו לארוז את כל החפצים שלכם. כמו כן, יש להתחשב בזמן שאתם צריכים לפנות את הדירה.

מבחינת זמני היום, מומלץ להזמין את המובילים לשעות הבוקר, במיוחד כאשר מדובר בהובלה מהעיר ירושלים שהינה פקוקה ברוב שעות היום. ניתן להתייעץ עם המובילים שלנו בחברת הובלות 100 על הזמנים שהכי מומלצים מהניסיון שלהם. המובילים שלנו בחברה מומחים בתחום ההובלות והם ישמחו לתת לכם טיפים מנצחים שיסייעו לכם לעבור את יום ההובלה בקלות.

 

הזמינו הובלות מירושלים להוד השרון
מחיר מ-200 ש"ח
הובלת דירה מירושלים להוד השרון כולל אריזה
הובלות קטנות גם של פריט אחד
שירותי פירוק והרכבת רהיטים כולל הובלה
שירות בזמינות 24 שעות ביממה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלה מירושלים להוד השרון

הובלות מירושלים להוד השרון על ידי מובילים בעלי ניסיון

מתי תדעו שמדובר במוביל מומלץ ובעל ניסיון? כאשר כבר בשיחת הטלפון המוביל שואל אתכם שאלות מכוונות שיסייעו לכם לעבור את יום ההובלה בקלות. אם אתם מזמינים הובלה מירושלים להוד השרון, כבר בשיחת הטלפון המוביל ישאל אתכם על דירת המגורים שאתם עוברים ממנה ועל הדירה החדשה שאתם עוברים אליה. הוא יבדוק בכמה ציוד מדובר, כמה חדרים יש בדירה, באיזה גודל פתח הדלת הראשי והאם קיימת מעלית. כמו כן, ישאל על הריהוט שיש להעביר ועל מכשירי החשמל הגדולים.

השאלות האלו חשובות מאוד, כי הן קובעות את דרך ההובלה. מקומות צרים ללא מעלית למשל יצריכו עבודת מנוף. הובלה קטנה שיש בה רק ארגזים תצריך פחות אנשי צוות. הובלה עם המון מכשירי חשמל ורהיטים תזדקק לשירותי פירוק והרכבה במידת הצורך.

 

באילו מקרים כדאי להזמין הובלה קטנה מירושלים להוד השרון?

הובלות קטנות נועדו למצבים שבהם לא מעבירים תכולת דירה שלמה, אלא מספר פריטים בודדים. דבר זה עשוי להתרחש במספר מקרים: כאשר מדובר בדירה קטנה שהריהוט נשאר בה ויש להעביר רק מספר ארגזים. אלו בדרך כלל יהיו דירות סטודנטים. פעמים רבות הלקוחות שלנו מזמינים שירות של הובלות קטנות מירושלים להוד השרון גם כאשר רוצים להעביר רהיט מסוים יחיד כמו מיטה או ספריה שרכשו ביד שנייה. בהובלות קטנות ניתן גם להעביר מכשירי חשמל גדולים כמו מקרר, מכונת כביסה או תנור. לפעמים זה יהיה פריט אחד ולפעמים מספר פריטים, אך סוג הובלה זה לא יוצע לכם כאשר מדובר בהובלת תכולה שלמה של בית.

 

הובלת דירה מירושלים להוד השרון באמצעות משאית הובלה

הובלת דירות שבהן יש תכולת בית שלמה, הן הובלות המתאימות עבור משאית הובלה גדולה שיש בה מספיק מקום להכיל את כל הציוד. הובלת דירות מירושלים להוד השרון בדרך כלל לוקחת יותר זמן מהובלה של מספר פריטים בודדים. בהובלות של תכולה שלמה יגיעו המובילים בבוקר, יבצעו פירוק של הרהיטים השונים, במידה וסגרתם עם המוביל גם שירותי פירוק והרכבה. לאחר הפירוק הם יארזו אותם בצורה איכותית שלא תאפשר פגיעה בהם במהלך הירידה למשאית. רק לאחר שהמובילים העמיסו את הריהוט ומכשירי החשמל הגדולים אל המשאית, הם יעברו אל הציוד שנמצא בארגזים. בהובלות מהסוג הזה, לפעמים ימליץ המוביל על הובלה באמצעות מנוף על מנת להקל על התהליך ולזרז אותו.

 

הובלה מירושלים להוד השרון מחיר חסר תחרות

השאלה שהכי מעניינת אנשים שצריכים לבצע הובלה היא כמה עולה הובלה מירושלים להוד השרון? ענף ההובלות כולל מגוון רחב של מחירים. מובילים מנוסים, כמו המובילים שלנו, יציעו מחירים הוגנים אשר לוקחים בחשבון את מרכיבי ההובלה השונים כמו: עלות הדלק שעליהם לשלם מירושלים להוד השרון, כמות הציוד שיש להוביל ומספר האנשים בצוות שמוריד את הציוד אל המשאית. אצלנו טווח המחירים הוא חסר תחרות ולא תמצאו אותו בשום מקום אחר. המחיר ההתחלתי שלנו להעברה של דירת חדר נע בין 900 שקלים ל-1,500 שקלים ועבור דירה עם חמש או שש חדרים, המחיר יעלה בין 2,900 – 3,500.

 

שאלות ותשובות

מתי יציעו לכם שירות של מנוף לביצוע הובלה מירושלים להוד השרון?

שירותי מנוף יוצעו לכם כאשר קיים קושי להעביר את הציוד מתוך הדירה אל המשאית. המנוף מאפשר הורדת הציוד דרך מרפסת או חלון גדול.

כמה עולה להזמין מנוף עבור ההובלה?

עלות מנוף בהובלה מחושבת לפי שעה. טווח העלויות נע בין 250 שקלים ל-350 שקלים.

האם יש עלות נוספת על שירותי פירוק והרכבה?

יש עלות נוספת על פירוק והרכבה. טווח המחירים נע בין 200 שקלים ל-300 שקלים על פי כמות הציוד.

מה העלות של הובלה קטנה מירושלים להוד השרון?

עלות הובלה קטנה בירושלים מתחילה במחיר של 200 שקלים. המחיר משתנה בהתאם לכמות הפריטים והיעד שאליו נוסעים.

Call Now Button