הובלה מירושלים לבני ברק

הובלות מירושלים לבני ברק 24 שעות ביממה

 הובלת דירה מירושלים לבני ברק כולל אריזה וסבלות
 העברת משרדים מירושלים לבני ברק
 הובלות קטנות מירושלים לבני ברק של רהיטים ומוצרי חשמל
הובלת פריט בודד מירושלים לבני ברק: מקרר, תנור, ארון ועוד

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלות בבני ברק 24 שעות

זה הזמן שייקח לכם לבצע הובלה מירושלים לבני ברק

כל אחד שמזמין הובלה בירושלים רוצה לוודא שהיא תתקיים בזמן המדויק שהגדיר לה, שכן סדר היום שלו יהיה תלוי בה, ואם היא תתעכב כך גם הסידורים האחרים שיש לעשות. לכן מומלץ שתדעו בדיוק כמה זמן ייקח למובילים שלנו לבצע הובלה מירושלים אל בני ברק בכל שעה ביום, כך שתוכלו להתאים את ההובלה לזמנים שמתאימים לכם.

√ הובלה של שולחן קפה מירושלים לבני ברק בשעה 08:00 אורכת כשעה ו-10 דקות עד שעתיים, והמובילים יגיעו לבני ברק לכל היותר בשעה 10:00. הובלה של שולחן קפה הינה בסבלות ומתבצעת בעזרת טנדר.
√ הובלה של ארון הזזה מירושלים לבני ברק בשעה 10:30 אורכת כ-55 דקות עד שעה וחצי, והמובילים יגיעו לבני ברק עד השעה 12:00. הובלת ארון הזזה כוללת גם פירוק והרכבה של הארון.
√ הובלה של חדר שינה מירושלים לבני ברק בשעה 14:30 תיקח לרוב שעה עד שעתיים, והמובילים יגיעו ליעדם עד השעה 16:30. הובלת חדר שינה כוללת הובלה של מיטה, 2 שידות וארון, ויכולה להיעשות בעזרת מנוף במידת הצורך.
√ הובלה של מיטה נפתחת מירושלים לבני ברק בשעה 18:00 תסתיים תוך שעה עד שעה ו-50 דקות, והמובילים יגיעו לבני ברק לכל היותר עד השעה 19:50. הובלה של מיטה נפתחת נחשבת כהובלה של מיטה אחת, על אף שמעבירים את חלקי המיטה בנפרד.

Call Now Button