הובלה מירושלים לבאר שבע

שירותי הובלות מירושלים לבאר שבע

 הובלת דירה מירושלים לבאר שבע החל מ-400 ש"ח
 העברת משרדים מירושלים לבאר שבע כולל אריזה
 הובלות קטנות מירושלים לבאר שבע גם של פריט בודד
הובלת פריט בודד מירושלים לבאר שבע: מיטה, מקרר, תנור ועוד

לקבלת הצעת מחיר הרימו אלינו טלפון:
053-7934-105

הובלות מירושלים לבאר שבע בזול

הובלה מירושלים לבאר שבע – מהירה ובטוחה

בכל מקרה של הובלה מירושלים אל באר שבע המובילים שלנו עושים כל שביכולתם על מנת לסיים את התהליך במהירות המרבית האפשרית, בה בעת שעליהם לוודא שכל תכולת ההובלה מועמסת למשאית או לטנדר בדרך נכונה ובטוחה.
אם אתם רוצים לדעת כמה זמן תארך נסיעת ההובלה מירושלים לבאר שבע דרך כביש 1 וכביש 6, לפניכם מספר דוגמאות לזמני הובלה בשעות השונות של היום:
  הובלה של פינת אוכל מירושלים לבאר שבע בשעה 9:00 תיקח שעה ועשרים דקות עד שעתיים – אם יש צורך, המובילים ידאגו לפרק את פינת האוכל וירכיבו אותה מחדש בבאר שבע.
הובלה של שידה מירושלים לבאר שבע בשעה 11:30 תיקח שעה ורבע עד שעתיים – מוביל אחד עם טנדר יוכל להוביל שידה קטנה, בעוד שעבור שידת החתלה יהיה צורך בשני סבלים.
הובלה של ויטרינה מירושלים לבאר שבע בשעה 14:00 תיקח שעה ו-20 דקות עד שעתיים ו-10 דקות – ישנה אפשרות להובלה של ויטרינה עם מנוף בצורה בטוחה ונוחה.
הובלה של מזרן מירושלים לבאר שבע בשעה 17:00 תיקח שעה ו-25 דקות עד שעתיים ו-20 דקות – את המזרן מרפדים היטב מכל צדיו על מנת שלא יקרע במהלך ההובלה.
הובלה של ספה מירושלים לבאר שבע בשעה 19:30 תיקח שעה ורבע עד שעתיים – הובלת כל סוגי הספות, לרבות ספה פינתית, ספה דו מושבית או ספה תלת מושבית, על ידי 2 סבלים או מנוף.

Call Now Button