הובלות קטנות בירושלים

אתם סטודנטים צעירים שמחפשים אחר שירות של הובלות קטנות בירושלים לסטודנטים? אתם משפחה שביצעה מעבר גדול וכעת נוכחתם לדעת ששכחתם מספר פריטים בדירה הישנה? אתם עוברים אל דירה חדשה ורוצים להעביר לנקודת יעד חדשה מספר פריטים בודדים? עם פורטל הובלות 100, תוכלו למצוא את המובילים האיכותיים ביותר שיבצעו עבורכם את העברת החפצים שלכם.

 

הובלה קטנה בירושלים במחיר הכי זול – בהתחייבות!
החל מהובלת ארון ועד דירה קטנה
העברת פריטים בודדים – רהיטים ומוצרי חשמל כולל אריזה ועטיפה
ההובלה כוללת ביטוח!

מבצעים הובלות קטנות בכל הארץ לא רק ירושלים

קבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו:
053-7934-105

שירותי הובלות קטנות בירושלים

הובלות קטנות בירושלים 24 שעות – מה אתם יכולים להעביר?

לצד ההובלות הגדולות הכוללות תכולה של משרדים גדולים או בתים פרטיים, ישנן גם הובלות קטנות מאד שיכולות להסתכם גם בפריט אחד בודד כדוגמת מיטה, ארון, סלון, מקרר, ספה, מכונת כביסה. בעת שהייתם מחפשים הובלות קטנות בירושלים המלצות היו חשובות לכם מאד על מנת לאתר את הספק הטוב ביותר. כעת, עם פורטל הובלות 100, אתם מזינים את הפרטים שלכם, ומכאן – מחכים להצעות מחיר מהספקים המובילים ביותר.

יש לכם פריט בודד להעביר ממקום למקום? להזמנת שירות של הובלות קטנות

 

רוצים להוביל בטוח? רק חברת הובלות קטנות בירושלים דרכנו!

לעתים ניתן לחשוב כי מאחר ומדובר על הובלה קטנה, ניתן להוביל אותה לבד. בעת שאתם מובילים לבד, הרי שעליכם לבצע את כל המלאכה לבדכם: החל מהעמסת התכולה על רכב, קשירתו, הובלתו אל היעד שלכם ופריקתו בנקודת היעד החדשה. במקום להטריד את עצמכם בכל המלאכה שללא ספק אינה פשוטה, תוכלו לעשות זאת לגמרי אחרת. פורטל הובלות 100 יאתרו עבורכם את המובילים המתאימים ביותר, וכך הובלה קטנה בירושלים, תחסוך לכם בלאגן גדול.

 

מה עושים עם הובלה קטנה ששוקלת לא מעט בכלל

הובלה קטנה יכולה להסתכם בכמה רהיטים, מקרר, מיטה או ארגזים מלאים בפריטים שונים. העובדה כי מדובר על הובלה קטנה יחסית, אינה מבטיחה כי מדובר על הובלה שאינה שוקלת הרבה. לכן, במקום להעמיס על גופכם ולסכן את בריאותכם, העבירו את מלאכת ההובלה לאנשי המקצוע המיומנים בעבודה מסוג זה – המובילים. כיום, תוכלו להנות משירות של הובלות קטנות בזול בירושלים, שיאותרו עבורכם דרך פורטל הובלות 100.

 

הובלות קטנות בירושלים מחירים זולים דרכנו!

אין ספק כי אתם מקבלים תמורה מלאכה לכספכם. פורטל הובלות 100 מציע מחירים זולים ונוחים, כך שבעת שהשיקול שלכם לגבי העברת הדירה עם מוביל הינו כלכלי, שיקול זה הופך ללא רלוונטי כלל. כשמדובר על הובלות קטנות בירושלים מחיר הוא פרמטר חשוב, ועל כן חשוב שתדעו לקראת מה את הולכים. בהובלה של פריטים בודדים כדוגמת מיטה או ספה, תוכלו להנות ממחיר שנע בין 200 ל-400 שקלים. המחיר משתנה תלוי הספק, איזור ההובלה ומשקלה.

יש כמובן מקרים בהם מקבלות הובלות קטנות בירושלים מחירים יקרים יותר, כמו למשל כשמובילים פסנתר. זהו אמנם פריט גדול, אך הוא נחשב הובלה קטנה מכיוון שהוא פריט יחיד. עם זאת, עבורו צריך לשלב שירותי מנוף לפי שעה. כמה עולה הובלה קטנה בירושלים עם מנוף? מדובר בעלות הבסיסית + תוספת של 200-300 שקלים לשעה על השימוש במנוף.

 

חובה לעשות על הובלות קטנות בירושלים השוואת מחירים

יש עשרות אם לא מאות מובילים בירושלים והסביבה, ואין ספק שחלקם מומלצים יותר מאשר אחרים. חלק גדול ממה שמשפיע על מידת הכדאיות לעבוד עם מוביל כזה או אחר הוא המחיר שאותו מוביל גובה. אם המחיר זול והשירות טוב, ברור שמדובר במוביל מומלץ. לכן חשוב לבצע השוואת מחירים בין מובילים בירושלים ולמצוא אחד זול שגם מספק שירות טוב.

אתם לא צריכים לשבור את הראש בנוגע לכך, מכיוון שאנחנו עושים השוואת מחירים בין מובילי ירושלים באופן קבוע ודואגים תמיד להתעדכן בנוגע למחירי ההובלות הזולים ביותר. אנחנו מציעים לכם הובלות זולות במחירים המשתלמים ביותר, ואף מתחייבים להוזיל כל הצעת מחיר אחרת שקיבלתם. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו ובררו כמה תעלה לכם ההובלה הקטנה שלכם.

 

למה להזמין הובלות קטנות בירושלים והסביבה בפורטל הובלות 100?

בעת שאתם מחפשים אחר הובלות קטנות בירושלים בצעו השוואת מחירים, דעו שאתם יכולים להפוך את החיפוש שלכם לחוויה קלה ונעימה. זוכרים את הימים בהם היה עליכם ללקט המלצות, לבחור ספקים, להרים טלפונים ולהשוות מחירים? הימים האלו אינם עוד, וכעת אתם יכולים להנות מהשירות הנפלא של פורטל הובלות 100! תנו לנו לעשות את כל התהליך עבורכם, ולאתר עבורכם את המובילים ההולמים ביותר את אופי ההובלה שלכם בירושלים

 

שאלות ותשובות לפני שתזמינו הובלה קטנה

כמה עולה הובלה קטנה בירושלים?

המחיר משתנה בהתאם לפריט שאותו צריכים להוביל, באם יש מעלית ואם יש צורך בפירוק והרכבה, המחירים נעים בין 180 שקלים ועד 450 שקלים לפריט בודד

כמה זמן מראש צריך להזמין מוביל?

רצוי כמה ימים מראש אך אצלנו יש שירות הובלות גם מעכשיו לעכשיו.

האם אפשר להזמין הובלות קטנות מירושלים לעיר אחרת?

בוודאי. מבצעים הובלות מירושלים לכל עיר בארץ כולל אילת וקרית שמונה

האם ההובלה כוללת שירותי אריזה?

במקרים בהם יהיה ניתן אנחנו ניתן את שירותי האריזה ועטיפת הרהיט או המוצר חשמלי ללא עלות, במקרים מיוחדים נגבה עלות סמלית.

Call Now Button