הובלה מירושלים לראשון לציון

הובלה מירושלים לראשון לציון בזמינות גבוהה מהיום להיום

צריכים לעבור דירה? לא בטוחים למתי לתאם את המעבר? דעו שיש באפשרותכם להזמין שירותי הובלות גם מהיום להיום. בחברת הובלות 100 מחכים לכם צוותי הובלה מירושלים לראשון לציון בפריסה ארצית אשר להם זמינות גבוהה מאוד, ניסיון רב ומקצועיות ללא פשרות. עם המובילים שלנו אתם יכולים להיות בטוחים כי הציוד שלכם יגיע אל היעד שלם וללא שריטות.

 

הובלת דירות ובתים פרטיים לראשל"צ מירושלים
העברת משרדים כולל שירותי אריזה
הובלה קטנה מחיר מ-200 ש"ח (הובלה על הדרך)
מובילים פריטים בודדים: מקרר, ספה, סלון ועוד

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
053-7934-105

הובלה מירושלים לראשון לציון

האתגרים הקיימים בהובלות מירושלים לראשון לציון

כל הובלה מביאה איתה אתגרים הקשורים בציוד, בדירה עצמה או בגובה הבניין והנגישות אליו. במקרה של העיר ירושלים, כל האתגרים הללו קיימים. מובילים מגיעים בעיר זו לדירות חדשות בקומות גבוהות מאוד שהנגישות אליהן נמוכה וגם לדירות ישנות מאוד שלא תמיד מאפשרות הוצאה של הציוד דרך הדלת.

פעמים רבות הפתרון עבור הובלה מירושלים לראשון לציון הטומנת אתגרים אלו הוא שימוש במנוף המאפשר להוביל את הציוד למשאית דרך מרפסות או חלונות רחבים בצורה בטוחה, קלה ומהירה.

 

לאילו פריטים מתאימה הובלה קטנה מירושלים לראשון לציון?

לא כל ההובלות כוללות תכולת דירה שלמה. לפעמים אתם מעוניינים בהעברת פריטים בודדים מדירה אחת לדירה אחרת. הובלות קטנות מירושלים לראשון לציון יתאימו כאשר מדובר על הובלה של מכשירי חשמל גדולים כמו: מקרר, מכונת כביסה, מייבש וכדומה או כאשר מדובר ברהיטים כמו מיטה, ספה או שולחן אוכל. לפעמים הובלה קטנה תתאים גם עבור אנשים שמעוניינים להעביר מספר ארגזים מועט, כמו בדירות סטודנט למשל.

כל העניין בהעברה של מעט ציוד זו ההתאמה של משאית ההובלה. בהובלות קטנות אין צורך במשאית הובלה גדולה וניתן להסתפק בדרך כלל בטרנזיט.

 

הובלת דירה מירושלים לראשון לציון עבור בתים גדולים ווילות

בבתים גדולים ווילות יש יותר מחמישה חדרים והציוד הוא רב וכולל גם מכשירי חשמל וגם רהיטים גדולים. בהובלות שכאלה יש צורך בהתאמת משאית הובלה גדולה וצוות סבלים אשר מנוסה גם בפירוק והרכבה של ציוד. הובלת דירות מירושלים לראשון לציון בסדר גודל כזה, מחייבות צוות מובילים מקצועי ומנוסה שידע להעביר את כל הציוד אל המשאית בצורה מסודרת, במינימום זמן וללא נזקים. את ההובלות מהסוג הזה כדאי לקבוע מראש ולהתחיל את יום ההובלה מוקדם בבוקר.

 

הובלה מירושלים לראשון לציון מחיר עבור תכולת דירה מלאה

אנשים רבים עוברים דירה לפחות פעם בחיים ומעבר של כל החפצים בדירה נקרא גם מעבר של תכולת דירה מלאה. המעבר כולל את כל הציוד שבארגזים ואת כל הרהיטים ומכשירי החשמל שבבית. כמה עולה הובלה מירושלים לראשון לציון עם חברת הובלות מומלצת כאשר מדובר בתכולה מלאה? דבר זה תלוי בעיקר בכמות החדרים וכמות הציוד. כאשר מדובר בדירה קטנה של חדר עד שני חדרים, העלות תתחיל ב-900 שקלים ועשויה להגיע ל-1,400 שקלים. כאשר מדובר בדירות ממוצעות של 3-4 חדרים, העלות תתחיל ב-1,600 שקלים ועשויה להגיע ל- 2,300 שקלים. כאשר מדובר בדירות גדולות, בתים, וילות ופנטהאוזים, כאן המחיר יכול להתחיל מ-2,300 שקלים ועשוי להגיע ל- 3,500 שקלים.

 

שאלות ותשובות נפוצות

איך המוביל ודע להתאים משאית גדולה או טנדר?

מוביל מנוסה תמיד יבדוק איתכם כבר בשיחת הטלפון את כמות הציוד שברשותכם וכך יתאים את סוג הרכב.

האם מנוף כלול במחיר ההובלה?

הזמנת מנוף הוא שירות נוסף בעלות נפרדת המשולמת לפי שעה.

איך ניתן לשמור על הציוד בעת ההובלה לראשון לציון מירושלים?

עיטוף נכון בניילונים איכותיים וחזקים יחד עם שיטות העברה יעילות ישמרו על הציוד שלכם בצורה הטובה ביותר.

האם בהובלה קטנה ניתן להעביר יותר ממכשיר חשמלי אחד?

התשובה תלויה בגודל הפריטים והתאמתם למשאית קטנה או טנדר. במידה והם נכנסים ברכבים מהסוג הזה, ההובלה תוגדר כקטנה.

Call Now Button