הובלה מירושלים לקריית אונו

הובלה מירושלים לקריית אונו – המובילים שלנו כבר בדרך  

הובלת דירה או עסק היא משימה מאתגרת, והיא הופכת למורכבת יותר כאשר נדרשת נסיעה בין שתי ערים מרוחקות. איך מחשבים את המחיר עבור הובלה מירושלים לקריית אונו, אילו סוגי הובלות מבצעים ואילו פריטים בודדים ניתן להעביר? כל מה שצריך לדעת על הובלות בין עירוניות בדרך הכי טובה.

 

הובלות מכל הסוגים לקרית אונו מירושלים
העברת דירות, משרדים, עסקים ופריטים בודדים
הובלה קטנה בהתראה קצרה – גם בלילה
ניתן להזמין שירותי מנוף ואריזה במחיר זול
פירוק והרכבת רהיטים כבדים

להזמנת המובילים להיום חייגו לטלפון:
053-7934-105

 

הובלה מירושלים לקרית אונו

 

איך מתכוננים להובלה מירושלים לקריית אונו?

מרחק ההובלה – בין קריית אונו לירושלים מפרידים כ-70 ק"מ, שזה בערך כשעה וחצי נסיעה לכיוון. בדקו עם חברת ההובלה האם היא מבצעת נסיעות למרחקים שכאלה וכמה זה צפוי לעלות.

זמן ההובלה – כדאי לקחת בחשבון שבנסיעה ארוכה יש לא מעט פקקים וערים אחרות לעבור, כך שאם תתכננו לנסוע בשעות לא עמוסות, תוכלו לחסוך לפחות חצי שעה נסיעה לכל כיוון.

נסיעה בתוך העיר – אם אתם גרים במעמקי העיר ירושלים, יש לקחת בחשבון גם את הפקקים הרבים בעיר העמוסה. בדקו באילו שעות הכבישים פנויים יותר ולפי זה בחרו את מועד הנסיעה.

 

אילו סוגי הובלות אנו מבצעים מירושלים לקרית אונו?

סוגי הובלות איך מבצעים את ההובלה
הובלת דירה הובלה של דירה סטנדרטית תלויה בהתאם לתנאים בבניין, למיקום החנייה של המשאית, הקומה ולכמות התכולה.
הובלות קטנות הובלת דירות יחיד, יחידות דיור, דירות סטודיו עם כמות מופחתת של ציוד, דירות סטודנטים, כולל הובלה עם טנדר או משאית, תלוי בהתאם לכמות ולצרכי הלקוח.
הובלת פריטים בודדים הובלה של פריטים בודדים מבית לבית, מחנות לבית, כולל פריטי יד שנייה, חפצים שנתרמו, הובלה של מכשירי חשמל כבדים ועוד.
הובלת משרדים הובלת ציוד משרדי לבניין רב קומות, הובלת סחורה, מעבר בין משרדים כולל שירות של אריזה ופירוק של הציוד.
הובלת פריטים כבדים הובלת פריטים כבדים כמו מכשירי חשמל, כלי נגינה, ג'קוזי, מזרן זוגי. ניתן גם להוביל עם מנוף.

 

3 טיפים שיעזרו לכם לעבור את ההובלה בשלום

1. תאמו הובלה מראש – ברגע שאתם יודעים באיזה תאריך אתם מתכוונים לעבור דירה, מהרו לסגור עם חברת ההובלה. קחו בחשבון שבחודשי הקיץ חברות ההובלה עמוסות בעבודה, ולא כדאי לחכות לרגע האחרון.

2. הסכם מסודר – כתבו את כל מה שסגרתם עם חברת ההובלה, ותבקשו שישיבו לכם באישור כתוב גם כן (אפשר גם בהודעה). כך שלא יהיו הפתעות ביום המעבר בנוגע לשעה, שירותים נוספים, סכום, כמות התכולה ועוד.

3. אל תתפרקו – אם יש לכם רהיטים רבים שדורשים פירוק והרכבה, אל תשברו את הראש אלא תאמו מראש עם חברת ההובלות, במידה והם מציעים שירות כזה, ובדקו כמה זה צפוי לעלות.

 

מחיר ההובלה – אילו פרמטרים ישפיעו על מחיר ההובלה?

* מרחק בין הערים – מאחר וההובלה כוללת נסיעה של כ-70 ק"מ, יש לקחת בחשבון שתשלמו על כך תוספת. כדאי לבחון מראש באיזו דרך עדיף לנסוע, כזו שתחסוך מכם פקקים ועיכובים מיותרים.

* תכולת הפריטים – עבור העברת תכולת דירה בת 5 חדרים תשלמו יותר ממעבר של דירת סטודנטים קטנה, וככל שיש יותר פריטים להעביר, כך גם המחיר יעלה. את כל מחירי ההובלות ניתן לבדוק במחירון המעודכן שלנו.

* מורכבות ההובלה – גרים בבניין ישן בלי מעלית? המסדרון צר ולא ניתן להעביר ריהוט גדול? יש לכם פריטים מיוחדים להעביר כמו שולחן סנוקר? ככל שההובלה תהיה מורכבת יותר, כך גם המחיר יעלה.

 

מחירון הובלות מירושלים לקריית אונו

הובלה מירושלים לקריית אונו משך זמן העבודה טווח מחירים ממוצע
הובלת דירה 3 חדרים משכונת גילה בירושלים לשכונת גני אילן בקרית אונו 4.5 שעות 1,500-1,700 ₪
הובלת מכונת כביסה ותנור משולב משכונת קטמונים בירושלים לשכונת קריית אונו החדשה כשעה וחצי 500-700 ₪
הובלת תכולה של דירה בת 4 חדרים משכונת בקעה בירושלים לשכונת שער הקריה בקרית אונו 5 שעות 1,200-1,500 ₪

 

Call Now Button