הובלה מירושלים לנהריה

הובלה מירושלים לנהריה ביעילות ובאחריות

המרחק בין ירושלים לנהריה הוא כ-170 ק"מ. במדינה קטנה כמו ישראל המרחק הזה נחשב למשמעותי, אבל עם המובילים המנוסים והמיומנים שלנו, גם הובלה מעיר הבירה לעיר החוף הצפונית היפה מושלמת בהצלחה בזמן קצר. בנוסף עם הובלות 100 מובטח לכם שירות מקצועי מאוד בכל שלב, ועוד קודם לכן הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

 

הובלת דירות לנהריה מירושלים כולל פירוק והרכבה
הזמנת מוביל מהיום להיום להעברת עסק או משרד
הובלת כמה פריטים בודדים: ספה, שולחן, מקפיא…
אפשרות להובלה בלילה
זמינות גבוהה והגעה מהירה

לבירורים וקבלת הצעת מחיר חייגו:
053-7934-105

 

הובלה מירושלים לנהריה

 

תשומת לב מלאה לכל פרט – כדי שלא תצטרכו לדאוג

* התנהלות זהירה במיוחד – כדי שלא ייגרם נזק לרכוש שמועבר, לקירות בירושלים או בנהריה, למשקופים, בחדרי המדרגות, לחללים המשותפים בבניינים וכו'.

* ביטוח תכולה מלא – אם במהלך הנסיעה הממושכת ייגרם נזק לתכולה, מכל סיבה שהיא, תקבלו פיצוי מלא.

* פתרון מהיר ויעיל לכל בעיה שמתגלהמעבר דירה או העברת משרד, חנות וכו' הוא פרויקט מורכב מטבעו. לפעמים תוך כדי ההעמסה או הפריקה מתגלים מכשולים, והמובילים המנוסים שלנו יודעים למצוא מיד פתרון יעיל ומהיר.

* שעת הגעה היא שעת הגעה – מגיעים בדיוק בזמן שנקבע, על הדקה, ועובדים ביעילות כך שתוכלו להתרווח בנהריה מוקדם ככל האפשר.

 

שירות הובלה מקיף – כל מה שאתם צריכים!

קרטונים אם אתם זקוקים לקרטונים נספק לכם אותם במחירי עלות (או כחלק מהשירות, בהצעת מחיר כוללת)
אריזה אין לכם זמן לארוז את כל התכולה של הבית או המשרד? אנחנו נעשה את זה עבורכם
פירוק והרכבה הובלה מירושלים לנהריה של פריטים גדולים ו/או כבדים מחייבת במקרים רבים פירוק שלהם. הצוותים שלנו מיומנים מאוד בכך וגם ההרכבה תתבצע בזריזות ובבטחה
אחסון צריכים לאחסן חלק מהרכוש, באזור ירושלים או בסביבות נהריה? לטווח קצר או ארוך? ספרו לנו מה אתם צריכים ונמצא לכם פתרון משתלם

 

איך אפשר להוזיל את העלות של הובלה מירושלים לנהריה?

* מינימום תכולה, מינימום מחיר – המעבר מירושלים לנהריה הוא נקודת זמן מצוינת למיון יסודי: מה שמשרת אתכם, קחו אתכם. מה שלא, לא. כשאתם מצמצמים את היקף התכולה, העלות של ההובלה תהיה נמוכה יותר.

* הובלה במועד שהביקוש בו נמוך – למשל אחרי חגי תשרי במקום לפני, או לפני הקיץ ולא בחופש הגדול (אם אפשרי, כמובן). גם הזזת יום ההובלה כך שלא ייפול על תחילת חודש או סופו יכולה להוזיל את המחיר.

* הובלה על הדרך – צריכים להוביל פריט בודד או כמות קטנה של חפצים לנהריה? אנחנו נצרף את ההובלה שלכם להובלה אחרת שיוצאת לאזור, ואתם תשלמו מחיר מופחת משמעותית.

* מזמינים מובילים דרכנו – מוזמנים להשוות את הצעת המחיר שתקבלו לכל הצעה אחרת!

 

הצעת מחיר אטרקטיבית על כל הובלה מירושלים לנהריה

כחלק מהמחויבות שלנו למצוינות בשירות תקבלו מאיתנו הצעת מחיר אטרקטיבית מאוד, ולא פחות חשוב, אמינה לחלוטין. אצלנו אין הפתעות ושינויים, המחיר שסוכם הוא המחיר שתשלמו ולא שקל יותר. כדי לספק הצעת מחיר מדויקת על ההובלה שלכם נשאל אתכם שאלות רבות כדי לברר את כל הפרטים הרלוונטיים לתמחור.

 

טיפים להובלה יעילה וקלה לנהריה

1. רשימת מטלות מסודרת – לפני מעבר דירה וגם משרד יש אינספור משימות. מומלץ לערוך רשימה מסודרת, ולציין לכל מטלה מי אחראי עליה ומהו הדדליין עבורה. כמו כן כדאי לעקוב אחרי התקדמות ההכנות ולסמן באופן ברור כל משימה שהושלמה.

2. לדאוג שיש מי שמחכה למובילים בנהריה – כדי לא לעכב את הפריקה של כל התכולה.

3. ניקיון יסודי – כדאי לנצל את ההזדמנות שהדירה בנהריה עדיין ריקה ולהשקיע בניקיון יסודי ביום שלפני ההובלה. התמורה גבוהה במיוחד!

4. שתייה קרה/חמה ונשנושים טעימים – גם עם המובילים המומלצים שלנו, מעבר מירושלים לנהריה הוא יום לא קצר. שתייה קרה/חמה ונשנושים טעימים יעזרו לכם (ולמובילים…) לעבור אותו בדרך נעימה.

 

Call Now Button