הובלה מירושלים לטבריה

הובלה מירושלים לטבריה בהתראה קצרה ובכל שעה

תיאמתם הובלה מירושלים לטבריה, אך המוביל לא הגיע? אל דאגה, יש למצב הזה פתרון. הובלה בהתראה קצרה ובכל שעה על ידי צוותי ההובלה המקצועיים שלנו בהובלות 100, היא בדיוק מה שאתם מחפשים!

 

הובלות לטבריה מירושלים במחיר שובר שוק
מובילים בזמינות מידית
שירותי אריזה ופריקה, פירוק והרכבת ריהוט
הזמנת שירותי מנוף להובלת פריטים כבדים
הובלת דירות ועסקים וגם הובלות קטנות

להזמנת השירות ופרטים נוספים חייגו:
053-7934-105

הובלה מירושלים לטבריה

 

מתי מזמינים הובלה לטבריה מירושלים בהתראה קצרה?

רוב האנשים מזמינים הובלה כשבועיים עד שלושה שבועות מראש, אך יש מקרים שבהם אין ברירה וחייבים להזמין הובלה מעכשיו לעכשיו. הנה מספר דוגמאות למקרים שבהם הובלה בהתראה קצרה יכולה לסייע:

הברזה של מוביל – אם קבעתם מראש הובלה עם מוביל והוא משום מה שכח ולא הגיע אליכם ואתם תקועים ללא הובלה, תוכלו להזמין את הצוותים שלנו בהתראה קצרה ואפילו מהיום להיום.

יציאה מדירה טרם סיום חוזה – החלטתם לעבור דירה באופן פתאומי מסיבות אישיות וטרם סיום החוזה ועליכם לבצע זאת באופן מיידי? הובלה בהתראה קצרה זה השירות שיסייע לכם במצב הזה.

מצב בטחוני – המצב הביטחוני באזור בו אתם גרים הוא לא פשוט? מחפשים לעבור דירה כבר עכשיו לאזור בטוח יותר? תאמו איתנו הובלה בהתראה קצרה.

 

האם הובלה מהיום להיום עולה יותר?

נהוג לחשוב שהובלה בהתראה קצרה עולה יותר מהובלה רגילה. זה אולי נכון אצל מובילים יחידים או חברות מסוימות, אך אצלנו בהובלות 100 זמן ההובלה אינו מעלה את המחיר.

אנו פועלים בפריסה ארצית ומבצעים עשרות הובלות ביום, כך שיש באפשרותנו להעניק מחירים מצוינים על כל הובלה גם במצב זה. בטבלה הבאה תוכלו לראות טווח מחירים לסוגי ההובלות שלנו:

סוג ההובלה טווח עלויות
הובלה קטנה של מספר פריטים, 5-10 ארגזים 600-1,200
הובלה של פריט בודד 250-600 ₪
הובלה של דירת סטודנט\דירת חדר או דירת שני חדרים 700-1,200 ₪
הובלה של דירת 3-4 חדרים – תכולה מלאה 1,500-2,500 ₪
תכולה מלאה כולל מכשירי חשמל של דירת 5 חדרים 3,500-4,500 ₪
תכולה מלאה של בית 5-6 חדרים כולל ציוד נרחב מחצר הבית והמחסן 3,800-5,500 ₪

 

אילו פריטים ניתן להוביל מעכשיו לעכשיו?

בעיקרון, אין הבדל בין הציוד שניתן להעביר בהובלה מעכשיו לעכשיו או הובלה רגילה, אך כדי לעשות לכם סדר, הכנו רשימה שתסייע לכם להבין מה ניתן להוביל:

√ ארגזים – ניתן להעביר כמות ארגזים קטנה וגם כמות ארגזים גדולה. לרוב בדירות קטנות מדובר ב-5-10 ארגזים ובדירות גדולות יותר מדובר על 10 ארגזים ומעלה.

√ מוצרי חשמל גדולים – מקרר, מכונת כביסה, תנור, מייבש, מיקרוגל וכדומה.

√ ריהוט שלם או לאחר פירוק – שולחן אוכל, שידת טלוויזיה, ספריית ספרים, מיטה זוגית, מיטות ילדים ועוד.

 

אילו סוגי הובלות ניתן לבצע מירושלים לטבריה בהתראה קצרה?

המרחק בין ירושלים לטבריה הוא 176 ק"מ. מדובר במרחק דיי גדול ויש חברות רבות שמוכנות לבצע רק הובלה של תכולה מלאה. אצלנו ניתן לבצע את כל סוגי ההובלות בניהן:

* הובלות של פריט בודד – אתם לא צריכים לחפש חבר עם טרנזיט כדי להעביר פריט בודד. אנו נגיע אל הדירה שלכם בירושלים עם רכב הובלה קטן ונעביר את הפריט לדירה בטבריה.

* הובלות קטנות – יש לכם מעט ארגזים ופריט עד שני פריטים של מכשור חשמלי או ריהוט? בעזרת משאית הובלה קטנה תוכלו לבצע מעבר יעיל ומקצועי בעלות נמוכה.

* הובלות של תכולה מלאה – מעבירים דירה שלמה הכוללת ציוד בארגזים, מכשור חשמלי גדול וריהוט מלא? אנו מבצעים גם הובלות מהסוג הזה.

* הובלות משרדים – מעבירים משרדים בהתראה קצרה? גם את השירות הזה אנו מעניקים ובכל שעות היום וגם הלילה, כך שאתם לא חייבים לעצור את יום העבודה.

 

איך תארזו דירה במהירות וביום אחד?

מלאכת האריזות יכולה לקחת זמן רב ולא לכולם היא פשוטה. במקרה זה, תוכלו להיעזר בשירותי האריזה והפריקה שאנו מציעים, בעזרתם תוכלו לארוז את כל הדירה ביום אחד. אם יש לכם קצת יותר מיום אחד, נסו את השלבים הבאים:

תכננו ימי אריזה לפי כמות החדרים – יום אחד לכל חדר ולכל יום כשלוש –ארבע שעות.

הכינו מראש 5-6 ארגזים לכל חדר – כשיש לכם ארגזים מוכנים ומורכבים מראש, הרבה יותר קל להתחיל במלאכה.

הכינו מראש ציוד סגירה לארגזים – אל תבזבזו זמן על לחפש את הדבק לסגירת הארגזים או את המספריים. פשוט תכינו את הציוד הזה מראש.

Call Now Button