הובלה מירושלים להרצליה

הובלה מירושלים להרצליה עם מובילים בעלי ניסיון

כשמבצעים מעבר דירה, משרד או עסק, לוקחים בחשבון כי החפצים שמעבירים ממקום למקום עלולים להינזק. על מנת לשמור על החפצים שלכם בצורה הטובה ביותר, מוטב שתבצעו הובלה מירושלים להרצליה על ידי מובילים מקצועיים בעלי ניסיון מוכח בתחום. אנו בחברת הובלות 100 מגיעים אליכם עם ניסיון רב שנים ומקצועיות ללא פשרות.

מובילים שיש להם ניסיון רחב ידעו לייעץ לכם איך לארוז את החפצים טרם המעבר, יבצעו עיטוף של רהיטים ומכשירים חשמליים כבדים בצורה מקצועית ואיכותית וישתמשו בשיטות יעילות להעברת החפצים שלכם אל משאית ההובלה. כל הפעולות האלו ישמרו על החפצים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

הובלת דירות כולל אריזה להרצליה מירושלים
העברת תכולת עסקים, משרדים וחנויות
הובלות קטנות של רהיטים ומוצרי חשמל
אפשרות להובלת פריט בודד: תנור, מכונת כביסה ועוד

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
053-7934-105

הובלות מירושלים להרצליה

 

מתי יש צורך בהזמנת הובלות מירושלים להרצליה מעכשיו לעכשיו?

לפעמים תזדקקו להובלה ללא תכנון מוקדם, מעכשיו לעכשיו או בהזמנה מהירה המתרחשת בפרק זמן ממש קצר. זה קורה כאשר לא תכננתם להזמין הובלה, אך נסיבות החיים הביאו אתכם למצב שאתם צריכים לארוז את החפצים ולעבור באופן מידי. זה יכול להתרחש גם כאשר ידעתם על תאריך היציאה מהדירה, אך לא הייתם מעורים בצורה מדויקת על תאריכי החודש ונזכרתם מאוחר מידי שיש צורך בהזמנת הובלה מירושלים להרצליה.

חשוב לדעת שיש מובילים שכן מבצעים הובלה מעכשיו לעכשיו, במיוחד אם מדובר בחברה גדולה שיש לה מספר משאיות ומספר עובדים מנוסים שיכולים להגיע אליכם בפריסה ארצית גם מהרגע להרגע. יכול להיות שהובלה כזו תעלה לכם קצת יותר יקר, אך היא תאפשר לכם להשלים את העברת החפצים למקום החדש בדיוק כמו בהובלה שקבעתם מראש.

 

הובלה קטנה מירושלים להרצליה כשצריכים להוביל פריט אחד או שניים

פעמים רבות אין צורך בהובלה של תכולת דירה מלאה, לפעמים יש צורך בהובלה של מספר פריטים בודדים או מכשירים חשמליים גדולים כמו מקרר, ארון, מכונת כביסה, מיטה, ספה וכדומה. העברה של פריטים מהסוג הזה מתרחשת בדרך כלל כאשר רוכשים אותם מיד שנייה או כאשר עוברים לדירה מרוהטת ומעוניינים להעביר רק אחד או שניים מהפריטים שהינם שלכם. כדי להוביל פריטים בודדים, עליכם להתקשר לחברה המבצעת הובלות קטנות מירושלים להרצליה שיש ברשותה רכבי הובלה קטנים המותאמים לכך.

 

איך הובלת דירה מירושלים להרצליה מתבצעת בפועל?

אם אף פעם עוד לא התנסיתם בהובלה של דירה, הרי שאתם לא ממש יודעים איך מתרחש היום הזה בפועל. על מנת שתבינו איך נראה יום ההובלה, הכנו עבורכם טבלה עם עבודות שביצענו, שתמחיש לכם בצורה פשוטה איך מתבצעת הובלת דירות מירושלים להרצליה.

סוג ההובלה מה ביצענו בדירה כמה גבינו
הובלה של דירת סטודנט בדירה זו בוצעה הובלה של עשרה ארגזים ומיטה. התאמנו הובלה קטנה המאפשרת להכיל את כמות הארגזים וביצענו פירוק של המיטה בדירה הישנה והרכבה בדירה החדשה 550 ₪
הובלה של וילה עם שישה חדרים ושתי קומות בבית זה בוצעה הובלה גדולה של תכולת בית מלאה. מכיוון שהיו בבית זה כמות ארגזים מאוד גדולה, מכשירי חשמל וגם רהיטים המפוזרים בין שתי הקומות של הבית, היה עלינו להגיע עם צוות סבלים גדול מהרגיל. ביצענו פירוק של הפריטים המחייבים פירוק, התאמנו משאית הובלה גדולה והעברנו את כל הארגזים אל המשאית. בבית החדש ביצענו פריקה של הציוד לפי בקשת הלקוחה וגם הרכבנו רהיטים שפירקנו בבית הקודם. 3,500 ₪
הובלה של דירת 4 חדרים כולל שירות פירוק והרכבה בדירה זו ביצענו הובלה סטנדרטית של תכולת בית מלאה, יחד עם פירוק והרכבה של מספר רהיטים בודדים. להובלה זו התאמנו משאית הובלה גדולה 1,500 ₪
הובלה של מקרר ומכונת כביסה הובלה זו היא הובלה קטנה של שני פריטים בודדים אותה ביצענו באמצעות טרנזיט. 450 ₪

 

הובלה מירושלים להרצליה מחיר הוגן כולל אריזה, הובלה ופריקה

הובלה של דירה או בית ברוב המקרים כוללת גם רהיטים גדולים שלא ניתן להעביר אותם אל המשאית בצורתם השלמה ויש לפרק אותם קודם. רוב בעלי הדירה לא מעוניינים להתעסק עם הפירוק ולחלקם אין את הידע והניסיון לבצע זאת. שירותי הובלה בדרך כלל מאפשרים לכם לקבל שירותים אלו בתוספת תשלום.

כמה עולה הובלה מירושלים להרצליה שכוללת אריזה, הובלה ופריקה? העלות תמיד תכלול את כמות הארגזים שיש להוביל אל המשאית, המיקום שאליו יש להגיע, כמות הרהיטים שיש לפרק ולהרכיב מחדש. מחירי הובלות בדרך כלל נעים בין 500 שקלים כאשר מדובר בפריט בודד שיש לפרק ולהרכיב ועד 4500 שקלים כאשר מדובר בהובלה של בית עם תכולה מלאה וכמות מכובדת של רהיטים שיש לפרק ולהרכיב מחדש.

 

אתם שואלים – אנחנו עונים

תוך כמה זמן מרגע הזמנת הובלה מעכשיו לעכשיו ניתן לקבל שירות הובלה?

זמינות המובילים של החברה הוא גבוה ובפריסה ארצית וניתן ברוב הפעמים לקבל שירות גם באותו יום או מהיום למחר.

כמה סבלים מגיעים יחד עם המוביל?

כמות הסבלים שמגיעים להובלה תיקבע על ידי המוביל לאחר שידע פחות או יותר את כמות הציוד.

האם עלות ההובלה לוקחת בחשבון את המרחק בין הדירה הישנה בירושלים אל היעד החדש בהרצליה?

בוודאי. ככל שהמרחק גדול יותר, כך עלות הדלק תגדל והמחיר יהיה בהתאם.

מה כולל שירות אריזה כשמזמינים אותו בנוסף להובלה?

שירות אריזה כולל אריזה של כל חפצי הבית על ידי צוות אריזה מקצועי.

Call Now Button